نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۶

آمازون با هزینه ای نجومی حق پخش فیلم اکشن جدید کریس پرت را خرید

آمازون با پرداخت هزینه‌ای نجومی به پارامونت بالاخره حق پخش فیلم The Tomorrow War با بازی کریس پرت را خریداری و تاریخ انتشار آن را اعلام کرد.

ماه دی گذشته خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه آمازون به‌دنبال خرید حق پخش فیلم The Tomorrow War (جنگ فردا) با مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت این فیلم اکشن و علمی تخیلی مورد انتظار سرانجام مشخص شده است. آمازون به‌صورت رسمی از خرید حقش پخش فیلم The Tomorrow War خبر داد و اعلام کرد که فیلم جنگ فردا در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. 

اتفاقات فیلم The Tomorrow War در سال ۲۰۵۱ جریان دارد که در آن نژاد بشر در جنگ علیه مهاجمان بیگانه مرگبار به سختی شکست می‌خورد. در آخرین تلاش برای مقابله با این حمله، انسان‌ها برای جذب سربازان و غیر نظامیان ماهر از جمله یک معلم دبیرستان با بازی کریس پرت که طراح جنگ و آخرین امید بشر است، به گذشته سفر می‌کنند. کریس مک کی، کارگردان انیمیشن The Lego Batman Movie، وظیفه کارگردانی فیلم The Tomorrow War را براساس فیلمنامه‌ای از زک دین بر عهده داشته است.

 کریس پرت، ایوان استراهاوسکی، بتی گیلپین، جی کی سیمونز، سم ریچاردسون، تئو وان، جاسمین متیوز، کیث پاورز، مری‌لین رایسکوب، ادوین هاج، مایک میچل، سیشل گابریل، الن ترانگ، الکسیس لودر و شیبوکم آکه، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Tomorrow War حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. اگرچه هنوز تریلر یا تصویر رسمی از فیلم جنگ فردا منتشر نشده، اما قابل انتظار است که آمازون به‌زودی تبلیغات فیلم The Tomorrow War را آغاز کند.

آمازون پیش از این حق پخش فیلم Without Remorse، فیلم Borat Subsequent Moviefilm و فیلم Coming 2 America را خریداری کرده بود. پیش از این شاهد انتشار و موفقیت فیلم Borat 2 و فیلم Coming 2 America بودیم و در ادامه فیلم Without Remorse با بازی مایکل بی جردن قرار است در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) از آمازون منتشر شود. علاوه‌بر فیلم The Tomorrow War، آمازون در حال همکاری با کریس پرت در سریال The Terminal List نیز است که آمازون امید زیادی به موفقیت این سریال اکشن دارد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده