نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۸

فروش حق پخش انیمیشن جدید سونی به نتفلیکس ؛ انتشار اولین تریلر

سونی پیکچرز از فروش حق پخش انیمیشن Vivo به شبکه نتفلیکس خبر داده است. همچنین این سرویس استریم اولین تیزر تریلر انیمیشن جدید خود را نیز منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی حق پخش انیمیشن دیگری را به نتفلیکس فروخته است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، انیمیشن Vivo (ویوو) دیگر قرار نیست در سالن‌های سینما اکران شود و سونی حق پخش این انیمیشن موزیکال را به نتفلیکس فروخته است. نتفلیکس وظیفه پخش جهانی این انیمیشن را بر عهده خواهد داشت که این موضوع شامل کشور چین نخواهد شد و سونی همچنان حق پخش انیمیشن ویوو در کشور چین را در اختیار خواهد داشت. 

لین-منوئل میرندا، سازنده تئاتر موزیکال همیلتون وظیفه ساخت آهنگ‌های انیمیشن Vivo را بر عهده داشته است. انیمیشن Vivo داستان یک خرسک دم‌حلقه‌ای (کینکاجو) با صداپیشگی لین-منوئل میرندا، را دنبال خواهد کرد که باید راه خود از هاوانا به میامی را پیدا کند تا بتواند آهنگی از طرف آندرس، صاحب و مربی محبوبش به مردم ارائه کند. همچنین نتفلیکس اولین تیزر تریلر انیمیشن Vivo را منتشر کرده که در ادامه می‌توانید این تریلر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کیرک دمیکو، کارگردان انیمیشن The Croods به‌همراه برندون جفوردز، وظیفه کارگردانی انیمیشن Vivo را بر عهده داشته‌اند. علاوه‌بر کارگردانی، دمیکو به‌همراه کیرا آلگریا هودز وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را براساس داستانی از پیتر بارسوکینی و لین-منوئل میرندا بر عهده داشته است. همچنین لین-منوئل میرندا، آنریلی سیمو، زوئی سالدانیا، خوآن د مارکوس گونزالز، برایان تایری هنری، گلوریا استفان، مایکل روکر، لسلی دیوید بیکر و کیتی لوز، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Vivo حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

نتفلیکس هنوز تاریخی برای پخش انیمیشن Vivo اعلام نکرده است، اما ظاهرا نباید چندان برای انتشار این انیمیشن موزیکال صبر کرد. علاوه‌بر انیمیشن ویوو، ماه بهمن گذشته بود که نتفلیکس حق پخش انیمیشن The Mitchells vs. the Machines (میشل‌ها علیه ماشین‌ها) را از سونی پیکچرز خریداری کرد. این انیمیشن قرار است جمعه این هفته از نتفلیکس پخش شود و می‌توانید تریلر جدید آن را در زومجی تماشا کنید. همچنین نتفلیکس در گذشته حق پخش جهانی انیمیشن Wish Dragon را از سونی دریافت کرده بود.


منبع AVClub
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده