نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۰

تریلر رسمی انیمیشن جدید نتفلیکس با نام The Mitchells vs. the Machines

نتفلیکس امروز تریلر جدیدی از انیمیشن The Mitchells vs. the Machines را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات آن است.

ماه بهمن گذشته بود که نتفلیکس حق پخش انیمیشن The Mitchells vs. the Machines (میشل‌ها علیه ماشین‌ها) را که تا پیش از این با نام Connected (کانکتد) شناخته می‌شد، از سونی پیکچرز خریداری کرد. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از این انیمیشن منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات انیمیشن The Mitchells vs. the Machines هستیم که در طول آن خانواده میشل قرار است دربرابر قیام ربات‌ها ایستادگی و با آن‌ها مبارزه کنند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس پوستر رسمی انیمیشن The Mitchells vs. the Machines را نیز منتشر کرده که در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر رسمی انیمیشن The Mitchells vs. the Machines

انیمیشن The Mitchells vs. the Machines داستان یک خانواده را دنبال می‌کند که یک سفر جاده‌ای را آغاز خواهند کرد که در ادامه باید با قیام ربات‌ها مواجه شوند. در طول تریلر شاهد اختلافات خانوادگی و نقش شبکه‌های اجتماعی و وسایل الکترونیکی در جدایی خانواده‌ها از هم هستیم که قیام ربات‌ها باعث می‌شود تا خانواده میشل دوباره با یکدیگر متحد شوند و از توانایی خود برای متوقف کردن پایان دنیا و حکمرانی ربات‌ها جلوگیری کنند. صد البته که در این تریلر شاهد استایل و طراحی مشابه انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse نیز هستیم.

ابی جکوبسون، دنی مک‌براید، مایا رودولف، مایک ریاندا، اریک آندره، الیویا کلمن، فرد ارمیسن، بک بنت، کریسی تیگن، جان لجند، چارلین وای، کونان اوبراین، ساشیر زاماتا، اِل میلز، الکس هیرش، گریفین مک‌الروی و جی فاروآ، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن The Mitchells vs. the Machines حضور دارند. فیل لرد و کریس میلر که پیش از این تهیه‌کنندگی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را بر عهده داشته بودند، به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن حضور دارند و مایک ریاندا وظیفه کارگردانی انیمیشن میشل‌ها علیه ماشین‌ها را بر عهده داشته است.

انیمیشن The Mitchells vs. the Machines در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. 


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده