نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۱

سونی حق پخش انیمیشن The Mitchells vs. the Machines را به نتفلیکس فروخت

نتفلیکس رسما از خرید حق پخش انیمیشن Connected از سونی خبر داد و اعلام کرد که این انیمیشن قرار است با نام The Mitchells vs. the Machines از این سرویس استریم پخش شود.

انیمیشن Connected (کانکتد) قرار بود در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان) اکران شود، اما همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا اکران این انیمیشن مورد انتظار تا مدت زمان نامشخصی با تأخیر مواجه شود و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرنوشت انیمیشن Connected سرانجام مشخص شده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که دیگر این انیمیشن قرار نیست در سینماها اکران شود و به‌جای آن حق پخش این انیمیشن به شبکه نتفلیکس فروخته شده است. نتفلیکس نیز اعلام کرد که نام انیمیشن Connected تغییر کرده و این انیمیشن اکنون قرار است با نام The Mitchells vs. the Machines (میشل‌ها علیه ماشین‌ها) در تاریخ نامشخصی از این سرویس استریم منتشر شود و همچنین تصویر جدیدی از آن را نیز منتشر کرده است:

خانواده میشل سوار بر ماشین در حال فرار از دست ربات‌ها در انیمیشن The Mitchells vs. the Machines

نکته جالب نیز این است که The Mitchells vs. the Machines، درواقع نام اول و اصلی این انیمیشن بود که سونی در ادامه نام آن را به Connected تغییر داده بود. همچنین ددلاین می‌گوید که نتفلیکس ۱۱۰ میلیون دلار را برای خرید حق پخش جهانی این انیمیشن به سونی پرداخت کرده است که البته این موضوع شامل کشور چین نخواهد شد. انیمیشن The Mitchells vs. the Machines داستان خانواده میچل را دنبال می‌کند که تمرکز آن روی یک دختر نوجوان و هنرمند به‌نام کیتی است که مشتاقانه منتظر است تا فصل بعدی زندگی خود را در کالج رویایی خود و به دور از خانواده‌اش آغاز کند. 

بااین‌حال، ریک، پدر خانواده تصمیم می‌گیرد تا برای رفتن کیتی به کالج یک سفر جاده‌ای و خانوادگی را ترتیب دهد. در این سفر لیندا، مادر کیتی، آرون، برادر کیتی و یک سگ از نژاد پاگ با نام مانچی نیز قرار است حضور داشته باشند، اما خیلی زود با یک ماجراجویی بزرگ‌تر از آنچه که پیش‌بینی کرده بودند، روبه‌رو می‌شوند که در پی آن ناگهان تلفن‌های همراه هوشمند، لوازم خانگی و ربات‌های همدم در یک قیام جهانی بر علیه بشریت بلند می‌شوند و به نابودگر تبدیل خواهند شد و حال خانواده میچل باید مشکلات گذشته را کنار بگذارند و برای نجات زمین با یکدیگر متحد شوند و همکاری کنند.

ابی جکوبسون، دنی مک‌براید، مایا رودولف، مایک ریاندا، اریک آندره و الیویا کلمن، از جمله صداپیشگانی هستند که در انیمیشن The Mitchells vs. the Machines حضور دارند. فیل لرد و کریس میلر که پیش از این تهیه‌کنندگی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را بر عهده داشته بودند، به‌عنوان تهیه‌کننده در این انیمیشن حضور دارند و مایک ریاندا وظیفه کارگردانی انیمیشن میشل‌ها علیه ماشین‌ها را بر عهده داشته است. شما همچنین می‌توانید اولین تریلر انیمیشن The Mitchells vs. the Machines را در زومجی تماشا کنید.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده