نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۰

مشخص شدن بازیگران یک گروه شرور در فصل سوم سریال Doom Patrol

به‌تازگی ۵ بازیگر جدید برای بازی در نقش اعضای یک گروه شرور و منفی به جمع بازیگران فصل سوم سریال Doom Patrol اضافه شده‌اند.

شهریور گذشته بود که سرانجام دی سی از تمدید سریال Doom Patrol (دووم پاترول) برای فصل سوم خبر داد که فصل سوم این سریال اکنون به‌صورت کامل تنها از سرویس استریم HBO Max منتشر خواهد شد. در ادامه از دی گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم این سریال مورد انتظار آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به جمع بازیگران فصل سوم سریال دووم پاترول اضافه شده‌اند. این ۵ بازیگر قرار است نقش اعضای یک گروه شرور و منفی به‌نام Sisterhood of Dada را بازی کنند.

میکا پارکر با سابقه بازی در سریال The Vampire Diaries، وین اورت با سابقه بازی در سریال Agent Carter و فیلم Palmer، آنیتا کالاتارا با سابقه بازی در سریال Room 104، مایلز موسندن با سابقه بازی در سریال Cloak & Dagger و جینا هیرازومی با سابقه بازی در سریال Black-ish، پنج بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل سوم سریال Doom Patrol اضافه شده‌اند. این ۵ بازیگر نقش اعضای گروهی به‌نام Sisterhood of Dada را بر عهده دارند که در چند قسمت فصل سوم سریال دووم پاترول حضور خواهند داشت.

پوستر فصل اول سریال Doom Patrol

این گروه شرور ظاهرا نسخه متفاوتی از گروه Brotherhood of Dada در دنیای کمیک دی سی هستند. این گروه نام خودش را از روی جنبش هنری Dadaism برداشته که مانند این جنبش هنری، به‌دنبال ایجاد هرج‌و‌مرج هستند. پارکر نقش مالکوم را بر عهده دارد که شخصیتی با روحیاتی آرام، حساس و متفکر است که ترجیح می‌دهد نامرئی باشد تا اینکه با دنیا مواجه شود. اورت نقش شلی بایرون را بازی می‌کند که شخصیتی جذاب و اغواگر است.

موسندن نقش لوید جانسون ملقب به فرنزی را بازی خواهد کرد که تندیس‌گری است که گفته می‌شود ماسک‌های عجیب و غریبی می‌سازد و خالکوبی روی تمام بدن او نقش بسته است. کالاتارا نقش هولی مکنزی و هیرازومی نقش ساچیکو را بازی می‌کنند. پیش از این شاهد پیوستن میشل گومز به جمع بازیگران فصل سوم سریال Doom Patrol بودیمآوریل بالبی، دایان گررو، مت بام، برندن فریزر، جویون وید، تیموتی دالتون و ابیگیل شاپیرو، از جمله بازیگرانی هستند که بازگشت آن‌ها در فصل سوم سریال Doom Patrol تایید و اعلام شده است.

انتظار می‌رود پخش فصل سوم سریال Doom Patrol از پاییز امسال از شبکه HBO Max آغاز شود. علاوه‌بر بازیگران جدید اضافه شده، مدلین هورچر، تای تنانت و سباستین کرافت به‌عنوان بازیگر مهمان به جمع بازیگران فصل سوم سریال دووم پاترول اضافه شده‌اند. این سه بازیگر قرار است نقش اعضای Dead Boy Detective Agency را بر عهده داشته باشند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده