نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۴

نقش ‌آفرینی بازیگر سابرینا در فصل سوم سریال Doom Patrol

میشل گومز با نقش‌آفرینی در فصل سوم سریال ابرقهرمانی Doom Patrol باری دیگر با شبکه‌ی HBO Max همکاری می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که میشل گومز، بازیگر سریال The Flight Attendant (خدمه‌ی پرواز) همکاری دیگری را با شبکه‌ی HBO Max برای نقش‌آفرینی در فصل سوم سریال Doom Patrol (دووم پاترول) آغاز کرده است. این هنرپیشه‌ی بریتانیایی در نقش مادام روگ، فردی غیرعادی و مشکل‌ساز ظاهر می‌شود که برای انجام مأموریتی بسیار ویژه وارد عمارت دووم می‌شود، اما این مأموریت را به‌کلی از یاد می‌برد.

میشل گومز در نخستین فصل سریال خدمه‌ی پرواز نقش میراندا کرافت را ایفا کرد که این نمایش در چند شاخه‌ی مراسم‌های Screen Actors Guild و گلدن گلوب تا مرز دریافت جایزه پیش رفت. میشل گومز اخیراً در سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا) شبکه‌ی نتفلیکس نقش مادام سیتن را بازی کرد و از دیگر آثار برجسته‌ی این بازیگر توانا می‌توان به سریال‌های Doctor Who (دکتر هو)، The Brink (مرز)، Gotham (گاتهام)، Green Wing (شاخه‌ی سبز) و Carrie and Barry (کری و بری) اشاره کرد.

نخستین فصل سریال Doom Patrol در فوریه ۲۰۱۹ به نمایش درآمد و در شهریور امسال شاهد تمدید آن برای فصل سوم بودیم. این سریال لایو-اکشن در ابتدا برای نمایش در پلتفرم آنلاین دی‌سی تولید شد، اما دومین فصل آن علاوه‌بر دی‌سی یونیورس از شبکه‌ی HBO Max نیز پخش شد. مدتی قبل ادامه‌ی پخش سریال‌های دی‌سی یونیورس به شبکه‌های دیگر منتقل شد و براین‌اساس فصل سوم سریال Doom Patrol منحصراً از اچ‌بی‌او مکس به نمایش در می‌آید.

برندن فریزر در نقش کلیفورد استیل/مرد رباتی، مت بومر در نقش لری ترینور/نگتیو من، تیموتی دالتون در نقش نایلز کولدر/چیف، دایان گررو در نقش جین/کریزی جین، آوریل بالبی در نقش ریتا فار/الاستی-گرل و جویون وید در نقش ویکتور استون/سایبورگ از بازیگران سریال Doom Patrol هستند. این کاراکترها درکنار یکدیگر گروهی را تشکیل می‌دهند که شرکت برادران وارنر از آن‌ها به‌عنوان «عجیب‌ترین گروه قهرمانان دی‌سی» یاد می‌کند.

شرکت برلانتی پروداکشنز در همکاری با بخش تلویزیونی برادران وارنر سریال دووم پاترول را تولید می‌کند و جرمی کارور، جف جانز، گرگ برلانتی، سارا شکتر، کریس دینگز و تامارا بکر-ویلکنسون وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند. این سریال براساس کاراکترهای ساخته شده است که آرنولد دریک، باب هینی و برونو پرمیانی آن‌ها را برای دی‌سی خلق کردند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده