نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۱

Knuckles و Tails در تصاویر جدید از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم سونیک 2

اولین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه ساخت دنباله فیلم Sonic the Hedgehog حضور شخصیت‌های تیلز و ناکلز را در این قسمت تأیید می‌کند.

فرایند ساخت دنباله فیلم Sonic the Hedgehog مدتی است که در بریتیش کلمبیا و فورت لنگلی آغاز شده و طرفداران به‌تازگی موفق به ثبت تصاویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم لایو اکشن و اقتباسی از بازی‌های ویدیویی سونیک شده‌اند. اولین تیزری که از دنباله فیلم سونیک منتشر شده بود، حضور شخصیت Tails را در این قسمت تأیید می‌کرد اما در یکی از تازه‌ترین اطلاعاتی که توسط طرفداران از پشت صحنه این فیلم منتشر شده، می‌توان هرسه شخصیت سونیک، تیلز و ناکلز (که تاکنون برای این فیلم معرفی نشده بود) را مشاهده کرد.

علاوه برای این، ویدیو جدیدی توسط طرفداران در اینترنت منتشر شده که جیم کری (بازیگر نقش Dr. Robotnik در قسمت اول فیلم سونیک) را درحالی که به یک جرثقیل متصل است نشان می‌دهد. ظاهراً این کمدین بزرگ و ۵۹ ساله در این قسمت نیز حضور خود در نقش Doctor "Eggman" Robotnik را تکرار خواهد کرد. البته این ویدیو که از فاصله بسیار دوری گرفته شده جزئیات مهمی از اتفاقات فیلم را فاش نمی‌کند اما می‌تواند تأیید بسیار خوبی برای کاراکترهای حاضر در قسمت دوم این فیلم باشد.

در ادامه می‌توانید یکی از این تصاویر را ملاحظه کنید. توجه داشته باشید که مجسمه‌های ثابت در این تصاویر بعداً با کاراکترهای CGI جایگرین خواهند شد. درواقع این مجسمه‌ها به‌عنوان وسیله‌ای برای سادگی اجرای شخصیت‌های انسانی فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پشت صحنه فیلم سونیک 2

اولین فیلم Sonic در سال ۲۰۲۰ اکران شده و با وجود بازخورد نه چندان خوبی که با انتشار اولین تریلر خود در سال ۲۰۱۹ دریافت کرد، به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد. البته همان‌طور که احتمالاً در جریان هستید، طراحی چهره شخصیت سونیک بعد از انتقادات زیاد طرفداران به‌طور کلی تغییر کرده و به شکل دلخواه هواداران درآمد.

این فیلم در مجموع ۱۴۸.۹ میلیون دلار درآمد را در ایالات متحده آمریکا به‌دست آورد تا ساخته جف فاولر را با عبور از Detective Pikachu به پرفروش‌ترین فیلم اقتباسی از یک بازی ویدیویی در طول تاریخ آمریکا تبدیل کند. البته این فیلم در فروش جهانی خود نیز موفق به ثبت رقم ۳۱۹.۷ میلیون دلار شد که بعد از Detective Pikachu و Warcraft با فروش ۴۳۳ و ۴۳۹ میلیون دلاری در رده سوم قرار می‌گیرد.

علاوه‌براین، نتفلیکس در حال ساخت یک انیمیشن سریالی براساس مجموعه سونیک است که این سریال انیمیشنی قرار است Sonic Prime نام داشته باشد و در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس منتشر شود.

انتظار می‌رود که Sonic the Hedgehog 2 در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) آماده اکران در سالن‌های سینما شود. در پایان می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده