نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۴

ساخت سریال سونیک برای نتفلیکس

نتفلیکس و سگا سرانجام از همکاری مشترک با یکدیگر برای ساخت سریالی انیمیشنی براساس مجموعه بازی سونیک خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس سرانجام به‌صورت رسمی ساخت سریال انیمیشنی براساس مجموعه بازی سونیک را تایید و اعلام کرد. سریال Sonic the Hedgehog قرار است یک انیمیشن سه‌بعدی باشد و همچنین نتفلیکس اعلام کرد که Sonic Prime نام این سریال انیمیشنی خواهد بود. سریال سونیک قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود و نتفلیکس برای ساخت آن با سگا، Wild Brain Studio و Man of Action Entertainment، سازنده انیمیشن Ben 10 همکاری خواهد کرد و شما در ادامه می‌توانید لوگو رسمی سریال Sonic Prime را مشاهده کنید:

لوگو رسمی سریال Sonic Prime نتفلیکس

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال Sonic Prime در دسترس نیست. بااین‌حال، چند روز پیش بود که راجر کریگ اسمیت که چندین سال سابقه صداپیشگی سونیک را بر عهده داشت، اعلام کرد که پس از یک دهه انجام صداپیشگی این خارپشت محبوب دیگر قرار نیست به‌جای این شخصیت صداپیشگی کند و سگا نیز این خبر را تایید کرد. هنوز مشخص نیست که چه کسی صداپیشگی جدید سونیک را در انیمیشن Sonic Prime بر عهده خواهد داشت، اما بن شوارتز می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی آن محسوب شود که پیش از این صداپیشگی این شخصیت را در فیلم Sonic the Hedgehog بر عهده داشته بود.

انتظار می‌رود شوارتز برای صداپیشگی سونیک در فیلم Sonic the Hedgehog 2 بازگردد. نتفلیکس طی این سال‌ها سرمایه‌گذاری گسترده‌ای را روی اقتباس‌ از بازی‌های ویدیویی انجام داده است. اگرچه سریال The Witcher اقتباسی از کتاب‌های آن است، اما بدون شک محبوبیت سری بازی‌های ویچر نقش مهمی در ساخت سریال لایو اکشن آن توسط نتفلیکس داشت. نتفلیکس همچنین انیمه Castlevania و انیمه Dragon’s Dogma را تولید کرده و هم‌اکنون در حال ساخت فیلمی براساس بازی The Division و سریالی لایو اکشن براساس بازی Assassin’s Creed است.


منبع Forbes
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده