نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۱

اعلام تاریخ اکران فیلم جدید سونیک؛ انتشار اولین تیزر

پارامونت با انتشار یک تیزر کوتاه تاریخ اکران فیلم Sonic the Hedgehog 2 را تایید و اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت دوم فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) تایید و اعلام شده است. پارامونت امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که فیلم Sonic the Hedgehog 2 در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین پارامونت تیزر کوتاهی از فیلم Sonic را نیز منتشر کرد که حاوی تصویر رسمی نیست و درواقع شاهد نمایش لوگو رسمی فیلم هستیم که علاوه‌بر تایید بازگشت سونیک، در این تیزر به حضور شخصیت Tails در این قسمت نیز اشاره می‌شود و شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

البته در پایان فیلم Sonic the Hedgehog نیز شاهد ورود شخصیت Tails به زمین بودیم که طرفداران انتظار داشتند تا این شخصیت در دنباله فیلم سونیک نیز حضور داشته باشد. انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Sonic the Hedgehog 2 از ماه مارس (اسفند-فروردین) آغاز شود که پیش از این تیکا سومپتر، بازیگر نقش مدی واچوفسکی بازگشت خود در این فیلم را تایید کرده بود. انتظار می‌رود جیمز مارسدن برای بازی در نقش تام واچوفسکی و بن شوارتز برای صداپیشگی در نقش سونیک خارپشت در فیلم Sonic 2 نیز بازگردند.

همچنین انتظار می‌رود شاهد بازگشت جیم کری در نقش دکتر رباتنیک نیز باشیم. فیلم Sonic the Hedgehog در اوایل سال ۲۰۲۰ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد ۳۱۹ میلیون دلار در سراسر جهان از جمله ۱۴۸ میلیون دلار در آمریکا فروش کند. طبق این آمار، فیلم سونیک به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از روی بازی‌های ویدیویی در آمریکا تبدیل شده است. علاوه‌براین، نتفلیکس در حال ساخت یک انیمیشن سریالی براساس مجموعه سونیک است که این سریال انیمیشنی قرار است Sonic Prime نام داشته باشد و در سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده