نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

بازیگر نقش سونیا بلید در فیلم Mortal Kombat از تأثیر اینترنت در بازی خود می‌گوید

جسیکا مک‌نامی، یوتیوب و سایت‌های مرتبط با مورتال کامبت را در بهبود عملکرد خود در نقش سونیا بلید مؤثر می‌داند.

بالاخره فیلم مورتال کامبت (Mortal Kombat) از راه رسید؛ فیلمی که با نقدهای متنوعی مواجه شده که البته میانگین آن‌ها چندان جالب نیست و از طرف دیگر هم بین علاقمندان این مجموعه قدیمی، بازخوردهای مختلفی را به‌دنبال داشته و عده‌ای انتقادات زیادی نسبت به آن دارند و گروهی دیگر هم آن را کم‌وبیش دوست داشته‌اند. دراین‌میان بازیگر نقش سونیا بلید (Sonya Blade) به‌تازگی صحبت‌های جالبی در مورد نحوه آمادگی خود برای حضور در این فیلم داشته و از تأثیرات اینترنت گفته است.

جسیکا مک نامی وقتی در گفت‌وگو با Collider با این پرسش مواجه شد که «اولین کاری که بعد از دریافت نقش سونیا بلید کردی، چه بود؟»، به مطالعه در مورد این شخصیت و تماشای ویدیوهای یوتیوب اشاره کرده است. این بازیگر استرالیایی می‌گوید: «راستش قبل از هرچیز اسم سونیا بلید را در گوگل جست‌وجو کردم و هرچیزی را که پیدا می‌کردم می‌خواندم، مثل نوشته‌های سایت Fandom که واقعاً هم طولانی و بی‌پایان هستند. سپس به سراغ تماشای ویدیوهایی رفتم که دوست‌داران مورتال کامبت از بازی خود گذاشته بودند و این ویدیوها کمک بزرگی به من کردند که بیشتر با دنیای بازی آشنا شوم.»

مک‌نامی که با تماشای این ویدیوها توانسته بهتر از قبل در جریان شخصیت‌پردازی سونیا و نوع مبارزات و حرکات رزمی او قرار بگیرد، ادامه می‌دهد: «همه ما خیلی برای حضور هرچه بهتر در این فیلم جنگیدیم و تلاش کردیم که بهترین نمایش خود را ارائه دهیم؛ به شکلی که نه‌تنها در طول فیلم با سایر شخصیت‌ها مبارزه می‌کردیم، بلکه با خودمان نیز در جنگ بودیم تا بهتر و بهتر شویم. دراین‌میان سایمن مک کوئید (کارگردان فیلم) نیز کمک زیادی به ما می‌کرد و با انرژی بالا به مدیریت بازی ما می‌پرداخت. او در تمام مراحل تولید فیلم، خیلی آرام و خونسرد کارها رو پیش می‌برد و هیچ‌وقت ندیدم که عصبانی شود و کنترل خود را از دست بدهد.»

شاید هنوز در مورد پیش‌بینی آینده فیلم‌های مورتال کامبت کمی زود باشد، ولی همین دو روز قبل بود که خبری منتشر شد مبنی بر احتمال تولید چهار فیلم دیگر از این مجموعه؛ خبری که نشان می‌دهد شرکت برادران وارنر حتی پیش از مشاهده بازخوردهای منتقدان و طرفداران مورتال کامبت، برای ادامه این مسیر برنامه‌ریزی کرده است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده