نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۵

احتمال ساخت چهار فیلم دیگر از Mortal Kombat

بازیگر نقش ساب زیرو در فیلم مورتال کامبت از احتمال ساخت چهار فیلم دیگر برای این مجموعه صحبت کرده است.

فیلم موردانتظار Mortal Kombat فردا در سینماها اکران و به‌صورت همزمان در شبکه HBO Max پخش می‌شود. جو تسلیم، بازیگر نقش ساب زیرو در این فیلم اخیرا طی مصاحبه‌ای از احتمال ساخته شدن چهار فیلم دیگر از مجموعه مورتال کامبت خبر داده است. این بازیگر گویا برای بازی در چهار فیلم احتمالی دیگر در صورت ادامه یافتن مجموعه فیلم‌های مورتال کامبت قرارداد امضاء کرده است. او در مصاحبه خود می‌گوید فعلا معلوم نیست که دنباله‌ای برای فیلم مورتال کامبت ساخته شود یا خیر، اما اگر فیلم پیش‌رو به موفقیت برسد، احتمال ساختن فیلم‌های بیشتر از این مجموعه وجود دارد.

جنگجویان معروف سری بازی Mortal Kombat در فیلم لایواکشن جدید مورتال کمبت به تهیه کنندگی جیمز وان

با اینکه تاکنون هیچ خبر رسمی مبنی بر ساخته شدن دنباله‌ برای فیلم مورتال کامبت به‌دست نرسیده است، اما باتوجه‌به هیجان موجود برای فیلم، انتظار می‌رود و محتمل است که این فیلم سینمایی سرآغاز یک مجموعه سینمایی عامه‌پسند و تجاریِ موفق باشد. تریلر فیلم مورتال کامبت که در فوریه پخش شده بود، با پیشی گرفتن از تریلرهای ددپول و لوگان به پربیننده‌ترین تریلر بزرگسالانه تاریخ تبدیل شد. مجموعه بازی‌های مورتال کامبت از دیرباز به‌ خشونت بیش از اندازه و اغراق شده مشهور بوده‌اند و یکی از انتظارات هواداران نیز پایبندی به همین خشونت بی‌حد در فیلم‌ها بوده است. فیلم سینمایی مورتال کامبت رده‌بندی R را دریافت کرده است و کارگردان قول استفاده از حداکثر خشونت را داده است، به‌این‌ترتیب می‌توان گفت احتمالا آن انتظار طرفداران با این فیلم برآورده خواهد شد.

فیلم سینمایی مورتال کامبت فردا در سینماها اکران می‌شود و به‌صورت همزمان در شبکه اچ‌بی‌او مکس نیز در دسترس قرار می‌گیرد. چند روز پیش نیز هفت دقیقه ابتدایی این فیلم سینمایی توسط سازندگان در اینترنت قرار گرفت. فیلم سینمایی مورتال کامبت درباره شخصیتی جدید به‌نام کول یانگ است که طی اتفاقاتی وارد خونین‌ترین و مرگبارترین مسابقه جهان می‌شود. در این فیلم شاهد شخصیت‌های آشنایی از قبیل ساب‌زیرو، لیو کانگ، کونگ لائو، جکس و سونیا بلید خواهیم بود.

شما کاربران زومجی درباره فیلم مورتال کامبت چه نظری دارید؟ آیا این فیلم به موفقیت خواهد رسید؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده