نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۲

زمان حدودی پخش فصل دوم ویچر تا چند فیلم و سریال دیگر نتفلیکس

شبکه نتفلیکس اخیرا در مورد وضعیت زمان پخش فصل‌های جدید چند سریال خود از جمله سریال The Witcher به‌همراه دو فیلم مورد انتظارش به‌روزرسانی کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس در مورد وضعیت زمان پخش چند فیلم و سریال خود شفاف سازی کرده است. شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی بسیاری از سرویس استریم نتفلیکس با تأخیر مواجه شوند و حالا تد ساراندوس، مدیرعامل و مدیر اجرایی بخش محتوا این شبکه تایید کرد فصل دوم سریال The Witcher، فصل سوم سریال You و فصل چهارم سریال Cobra Kai در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ یعنی پاییز امسال از نتفلیکس پخش خواهند شد.

پوستر فصل دوم سریال You

اگرچه از فصل سوم، سریال کبرا کای به برنامه‌های نتفلیکس اضافه شد، اما فصل چهارم سریال Cobra Kai درواقع اولین فصل این سریال محبوب است که به‌طور کامل زیر نظر نتفلیکس تولید می‌شود. همچنین ساراندوس تایید کرد که فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون، رایان رینولدز و گل گدوت و فیلم Escape From Spiderhead با بازی کریس همسورث که از فیلم‌های مورد انتظار نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ هستند، در همین بازه زمانی پخش خواهند شد. ساراندوس گفت:

«اتفاقی که در نیمه اول سال جاری میلادی رخ داد این بود که بسیاری از پروژه‌هایی که امیدوار بودیم در این زمان پخش شوند، اکنون پخش آن به‌خاطر به‌وجود آمدن ‌مشکلاتی در مراحل تولید و پس از تولید و همچنین به‌خاطر همه‌گیری ویروس کرونا، با تاخیرهایی مواجه شده‌اند و فکر می‌کنیم که در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ و اواخر آن وضعیت بسیار پایدارتری پیدا خواهیم کرد و مطمئنا در سه‌ماهه چهارم شاهد بازگشت سریال‌هایی چون سریال ویچر، سریال You و سریال Cobra Kai برای فصل‌های جدید خواهیم بود و همچنین چند فیلم بزرگ سینمایی مثل فیلم Red Notice و فیلم Escape From Spiderhead را داریم که کمی دیرتر از آنچه انتظارش را داشتیم، قرار است پخش شوند.»

سریال Cobra Kai

در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher در بریتانیا به پایان رسیده است که تولید آن بارها با تأخیر و توقف مواجه شده بود. فصل دوم سریال ویچر یکی از پر هزینه‌ترین سریال‌های تولید شده نتفلیکس بوده است. همچنین دی ‌۹۸ گذشته بود که شبکه نتفلیکس از تمدید سریال You برای فصل سوم خبر داد، اما تولید فصل جدید این سریال تا آبان سال گذشته در لس آنجلس آغاز نشد که پس از یک تعطیلی کوتاه در کریسمس، از دی گذشته تولید فصل سوم سریال You از سر گرفته شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده