نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۸

مراحل فیلمبرداری فصل سوم سریال You آغاز شد

شبکه نتفلیکس سرانجام پس از مدت‌ها انتظار با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال You خبر داده است.

دی‌ماه گذشته بود که شبکه نتفلیکس از تمدید سریال You (تو) برای فصل سوم خبر داد، اما شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا مراحل فیلمبرداری و تولید فصل جدید این سریال مورد انتظار تا مدت زمان نامشخصی با تاخیر مواجه شود. حال در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال You خبر داده است. نتفلیکس با انتشار یک تصویر اعلام کرد از روز گذشته مراحل فیلمبرداری و تولید فصل سوم این سریال در لس آنجلس آغاز شده است که انتظار می‌رود تا ماه آوریل ۲۰۲۱ (اسفند امسال یا اوایل فروردین ۱۴۰۰) ادامه پیدا کند. در تصویر منتشر شده شاهد حضور پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ هستیم که ماسکی با نوشته Hello, you روی صورت وی قابل مشاهده است:

پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ در اولین روز فیلمبرداری فصل سوم سریال You

فصل سوم سریال You قرار است مانند دو فصل گذشته در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود که بازگشت پن بدجلی در نقش جو گلدبرگ و ویکتوریا پدرتی در نقش لاو کوئین، در فصل سوم این سریال رسما تایید و اعلام شده است. گرگ برلانتی و سرا گمبل، وظیفه ساخت سریال You را بر عهده دارند و برای ساخت فصل سوم نیز باز خواهند گشت. سریال شما اقتباسی از رمان You و Hidden Bodies اثر کارولین کپ‌نس است که او در ساخت سریال نیز نقش داشته است. اگرچه کپ‌نس اخیرا کار نوشتن کتاب سوم را نیز به پایان رسانده، اما در فصل دوم سریال You شاهد ایجاد تغییراتی در داستان بودیم که قابل انتظار است این تغییرات در فصل سوم در مقایسه با کتاب وجود داشته باشد و حتی داستان متفاوتی را نیز دنبال کند.

فصل سوم سریال You قرار است در سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. فصل اول این سریال در ابتدا از شبکه Lifetime (لایفتایم) منتشر و در ادامه توسط نتفلیکس خریداری شد که فصل اول آن با استقبال بینندگان این سرویس استریم نیز مواجه شده بود. فصل دوم سریال You در دی گذشته از نتفلیکس منتشر شد و با یک کلیف‌هنگر بزرگ و سوالات متعدد به پایان رسید. همچنین نتفلیکس سال گذشته توانست سوبسید تشویقی از ایالت کالیفرنیا برای ساخت فصل سوم سریال «تو» در این ایالت دریافت کند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده