نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴

مارول برنامه متفاوتی برای شخصیت غافلگیر کننده سریال Falcon and Winter Soldier داشت

شخصیتی که در قسمت پنجم سریال The Falcon and the Winter Soldier حضور کوتاهی داشت، در ابتدا قرار بود در اثر دیگری از مارول معرفی شود.

ادامه این خبر ممکن است بخش‌هایی از داستان و اتفاقات قسمت پنجم سریال The Falcon and The Winter Soldier را فاش کند

.

.

.

قسمت پنجم سریال The Falcon and the Winter Soldier روز جمعه هفته گذشته از دیزنی پلاس منتشر شد و سرانجام متوجه شدیم که منظور سازندگان سریال در مورد شخصیت مهمی که قرار است حضوری کوتاه و افتخاری در این قسمت داشته باشد، کدام شخصیت بوده است. در این قسمت شاهد حضور شخصیت کنتس والنتینا آلگری د فونتین بودیم که جولیا لوئی درایفوس، بازیگر برنده جایزه امی و گلدن گلوب که بیشتر برای بازی در سریال Veep و سریال Seinfeld شناخته می‌شود، نقش این شخصیت را بر عهده داشت.

Vanity Fair در خبری تایید کرد که کنتس در ابتدا قرار بود در فیلم Black Widow که در ابتدا قرار بود فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را آغاز کند، حضور داشته باشد و در این فیلم معرفی شود. بااین‌حال، تأخیر فیلم بلک ویدو باعث شد تا مارول برنامه حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول را تغییر دهد و در ابتدا در سریال فالکون و وینتر سولجر معرفی شود. هنوز مشخص نیست که آیا این شخصیت هنوز هم در فیلم Black Widow که اتفاقات آن پیش درآمد به حساب می‌آید، حضور خواهد داشت یا خیر.

حضور افتخاری جولیا لوئی درایفوس در نقش مادام هایدرا در قسمت پنجم سریال The Falcon and the Winter Soldier

همچنین بسیاری منتظر هستند تا در یکی از صحنه‌های پس از پایان قسمت آخر سریال The Falcon and the Winter Soldier، شاهد معرفی کنتس به‌عنوان مادام هایدرا باشیم که در کمیک به نسخه متفاوت این شخصیت شرور تبدیل شد. در هر حال چیزی که مشخص است مارول برنامه‌های بزرگی برای این شخصیت دارد و از هم‌اکنون شایعات ساخت اقتباسی براساس کمیک Thunderbolts قوت گرفته است. 

با‌توجه‌به ارتباطی که فنتس با گروه‌هایی مثل هایدرا و سازمان Leviathan دارد، جمع‌آوری شخصیت‌هایی مثل جان واکر دور از ذهن نیست. قسمت ششم و پایانی سریال The Falcon and the Winter Soldier در روز جمعه این هفته از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. همچنین فیلم Black Widow قرار است در تاریخ ۹ ژوئیه (۱۸ تیر) روی پرده‌های سینما برود و از دیزنی پلاس پخش شود و باید دید فنتس سرانجام در فیلم بلک ویدو نیز حضور خواهد داشت یا صحنه وی کاملا حذف می‌شود. 


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده