// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۴

دستیابی سرویس آمازون پرایم به بیشتر از ۲۰۰ میلیون مشترک

تعداد مشترک‌های سرویس آمازون پرایم با هزینه اشتراک سالانه ۱۱۹ دلار به‌تازگی از عدد ۲۰۰ میلیون هم بالاتر رفت. این خبر را جف بزوس به‌صورت رسمی اعلام کرد.

همه می‌دانند که سرویس آمازون پرایم امکانات مختلفی را تقدیم مشترک‌های خود می‌کند که تنها یکی از آن‌ها دسترسی به تمام محتواهای شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو است. ولی در هر حالت باتوجه‌به آمار رسمی منتشرشده، اکنون شبکه آنلاین نتفلیکس و شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو با اختلاف تنها شبکه‌های اینترنتی/استریم‌محور هستند که بیشتر از ۲۰۰ میلیون مشترک دارند. حدودا ۱۵ ماه قبل اعلام شده بود که سرویس آمازون پرایم به بیشتر از ۱۵۰ میلیون مشترک رسیده است و این یعنی آن‌ها توانستند طی یک سال و سه ماه، دست‌کم توجه ۵۰ میلیون مشترک جدید را جلب کنند.

برای دریافت میزان بزرگی موفقیت مالی مورد بحث باید بدانید که اگر آمازون پرایم دقیقا ۲۰۰ میلیون مشترک داشته باشد و همه‌ی آن‌ها هم اشتراک سالانه‌ی ۱۱۹ دلاری را تهیه کنند، آمازون سالانه ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار پول را فقط از مشترک‌های این سرویس دریافت خواهد کرد.

سریال The Boys، سریال Invincible، سریال The Expanse، سریال Fleabag، سریال Good Omens، سریال Jack Ryan، سریال The Marvelous Mrs. Maisel، سریال The Man in the High Castle و مستند The Grand Tour تنها برخی از آثار اختصاصی شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو هستند؛ شبکه‌ای که نه‌تنها فیلم‌های قابل توجهی را هم از صفر تولید کرده است، بلکه به‌تازگی با قیمت‌های بالا برخی از آثار تکمیل‌شده‌ی استودیوهای هالیوودی را می‌خرد. تازه نمی‌توان از یاد برد که سریال ارباب حلقه ها و سریال چرخ زمان هم آثاری اقتباس‌شده از روی فانتزی‌های بزرگ و باشکوه هستند که طی سال‌های آتی به آمازون پرایم ویدیو افزوده می‌شوند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده