نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۵

استفاده از آهنربا تا بازگشت هان در تریلر جدید فیلم سریع و خشن 9

یونیورسال امروز طبق وعده خود دومین تریلر رسمی فیلم Fast and Furious 9 را منتشر کرده که حاوی تصاویر اکشن بسیاری است.

بهمن سال ۹۸ بود که یونیورسال اولین تریلر فیلم سریع و خشن 9 (فیلم Fast and Furious 9) را منتشر کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از قسمت نهم فیلم سریع و خشن (Fast and Furious) منتشر شده است. یونیورسال طبق وعده خود امروز دومین تریلر رسمی فیلم F9 را منتشر کرد که در طول تریلر شاهد صحنه‌های اکشن بسیاری هستیم و حتی به سفر به فضا نیز اشاره می‌شود. درکنار آن شاهد بازگشت هان و مبارزه آن با نیروهای سایفر و برادر دام هستیم.

همچنین شاهد استفاده از آهنربا برای مبارزه با ماشین‌های سایفر و برادر دام هستیم که این صحنه‌های اکشن تقریبا مشابه صحنه قوی‌ترین آهنربا دنیا در فیلم Six Underground است که البته در فیلم سریع و خشن 9 این وسیله به‌صورت متحرک و متصل به ماشین دام و گروهش مورد استفاده قرار گرفته است و البته شوخی‌های منحصر به‌فرد این مجموعه نیز در طول تریلر می‌توان مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم F9 را ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

وین دیزل با چهره خشمگین در فیلم F9 تکیه داده به ماشین یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۱

وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، هلن میرن، مایکل روکر، فرانسیس انگانو، اوسونا، کاردی بی، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم F9 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاستین لین وظیفه کارگردانی قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده دارد. در این فیلم اکشن قرار است شاهد بازگشت هان تا حضور برادر دام باشیم.

علاوه‌براین، یونیورسال در حال ساخت قسمت دهم و یازدهم فیلم سریع و خشن نیز است که طبق وعده یونیورسال، فیلم Fast and Furious 11 قرار است آخرین قسمت این مجموعه فیلم حداقل خط داستانی دومنیک تورتو و گروهش باشد و قابل انتظار است که این مجموعه فیلم اکشن با اسپین‌آف‌های احتمالی ادامه پیدا کند. فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو)، اولین اسپین‌آف سریع و خشن بود که طبق گفته دواین جانسون، دنباله این فیلم اکشن در دست ساخت است.

فیلم سریع و خشن 9 قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیر) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده