نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۷

تبدیل شدن Godzilla vs. Kong به پر فروش ترین فیلم دوران کرونا در آمریکا

فیلم Godzilla vs. Kong با کنار زدن فیلم تنت رسما به پر فروش‌ترین فیلم دوران پس از همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا تبدیل شده است.

مدتی می‌شود که فیلم Godzilla vs. Kong در سالن‌های سینما آمریکا روی پرده رفته است که این فیلم موفق شد در ۵ روز اول اکران ۴۸.۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند و رکورد افتتاحیه دوران کرونا را بشکند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رکوردشکنی‌های فیلم گودزیلا علیه کونگ در گیشه آمریکا ادامه دارد. فیلم Godzilla vs. Kong موفق شد در دومین پایان هفته اکرانش در آمریکا، ۱۳.۴ میلیون دلار دیگر فروش کند تا مجموعه فروش این فیلم به ۶۹.۵ میلیون دلار در آمریکا افزایش یابد.

بدین ترتیب مجموع فروش فیلم گودزیلا علیه کونگ در آمریکا از مرز ۶۰ میلیون دلار عبور کرد تا رسما با عبور از فیلم Tenet که کار خودش را با فروش ۵۸.۲ میلیون دلار در آمریکا به پایان رساند، به پر فروش‌ترین فیلم اکران شده در دوران همه‌گیری ویروس کرونا تبدیل شود. این رکورد زمانی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد که همزمان با اکران در آمریکا، فیلم Godzilla vs. Kong در سرویس استریم HBO Max نیز منتشر شده است که این فیلم توانسته بهترین عملکرد افتتاحیه یک فیلم یا سریالی را که از این سرویس استریم منتشر شده، به‌نام خود ثبت کند.

گودزیلا، کونگ را مغلوب می‌کند فیلم گودزیلا علیه کونگ

همچنین این فروش نشان می‌دهد که مجموع فروش فیلم Godzilla vs. Kong در آمریکا احتمالا از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور خواهد کرد که در صورت رخ دادن آن، این برای اولین‌بار خواهد بود که فروش یک فیلم در دوران پس از همه‌گیری ویروس کرونا از مرز صد میلیون دلار عبور می‌کند. علاوه‌براین، فروش فیلم Godzilla vs. Kong در خارج از آمریکا به ۲۸۸.۳ میلیون دلار افزایش پیدا کرد تا مجموع فروش جهانی این فیلم از ۳۰۰ میلیون دلار عبور کند و به ۳۵۷.۸ میلیون دلار برسد.

فروش جهانی فیلم گودزیلا علیه کونگ به‌زودی از فیلم تنت با فروش ۳۶۳ میلیون دلار نیز عبور خواهد کرد تا صاحب تمامی رکوردهای دوران کرونا شود. میلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد وظیفه کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را براساس فیلمنامه‌ای از اریک پیرسون و مکس بورنستاین بر عهده داشته است. 


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده