نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۲

رکوردشکنی فیلم Godzilla vs. Kong در آمریکا ؛ شکست ویروس کرونا توسط گودزیلا و کینگ کونگ

فیلم Godzilla vs. Kong موفق شد تا بهترین افتتاحیه دوران همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا را به خود اختصاص دهد.

سرانجام از روز چهارشنبه هفته گذشته اکران فیلم Godzilla vs. Kong در آمریکا نیز آغاز شد که همزمان با آن، این فیلم هیولایی در HBO Max نیز در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم گودزیلا علیه کونگ با رکوردشکنی کار خودش را در آمریکا آغاز کرده است. فیلم Godzilla vs. Kong در ۵ روز اول اکرانش در آمریکا موفق شد تا ۴۸.۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند و رکورد افتتاحیه دوران کرونا را بشکند.

همچنین فیلم Godzilla vs. Kong توانست ۷۶.۱ میلیون دلار دیگر در سایر کشورهای جهان فروش کند تا مجموع فروش این فیلم به ۲۸۵.۴ میلیون دلار برسد. فیلم Godzilla vs. Kong درواقع موفق شد در همان ۵ روز اول اکرانش در آمریکا بیش از فیلم Wonder Woman 1984 در این کشور فروش کند. اگرچه در زمان اکران دنباله فیلم Wonder Woman سینماهای کمتری باز بودند و همچنین در آن زمان سینماهای نیویورک و لس آنجلس همچنان بسته بودند و با گسترش واکسیناسیون در آمریکا، اکنون ۹۴ درصد سینماها دوباره بازگشایی شده‌اند.

گودزیلا نفس اتمی‌اش را شلیک می‌کند فیلم گودزیلا علیه کونگ

در یک مقایسه بهتر، فیلم Godzilla King of the Monsters در سه روز اول اکرانش موفق شد ۴۷.۷ میلیون دلار فروش کند که البته در آن زمان همه‌گیری ویروس کرونا شروع نشده بود و فیلم Godzilla vs. Kong در این دوران سخت و در طول ۵ روز توانسته به این فروش در آمریکا دست یابد. اندرو چیپس، مدیر اجرایی برادران وارنر در بیانیه خود که ازطریق ددلاین منتشر شده، گفت این موضوع که مردم برای تماشا نبرد دو تایتان محبوب و نمادین به سینماها آمده‌اند، اتفاق غافلگیر کننده‌ای نیست، اما میزان استقبال مردم از فیلم در سینماها بیش از انتظار آن‌ها بوده است.

میلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد وظیفه کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را براساس فیلمنامه‌ای از اریک پیرسون و مکس بورنستاین بر عهده داشته است. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده