نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۹

شکستن رکورد افتتاحیه‌ شبکه HBO Max توسط فیلم Godzilla vs. Kong

فیلم Godzilla vs. Kong بیش از هر فیلم یا سریال دیگری تا به امروز از شبکه HBO Max حتی از Wonder Woman 1984 و Zack Snyder's Justice League بیشتر تماشا شده است.

هفته گذشته بود که فیلم Godzilla vs. Kong در سالن‌های سینما آمریکا روی پرده رفت و موفق شد در ۵ روز اول اکران ۴۸.۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند و رکورد افتتاحیه دوران کرونا را بشکند. همزمان با اکران در آمریکا، فیلم گودزیلا علیه کونگ ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین آمارها از میزان استقبال مردم از این فیلم در شبکه HBO Max نیز منتشر شده که حکایت از ادامه رکوردشکنی این فیلم هیولایی می‌دهد.

طبق خبری که ددلاین براساس آمار منتشر شده توسط سامبا منتشر کرده، بیش از ۳.۶ میلیون کاربر خانگی سرویس استریم HBO Max به تماشا فیلم Godzilla vs. Kong پرداخته‌اند که این آمار، بهترین عملکرد افتتاحیه یک فیلم یا سریالی است که ازطریق HBO Max منتشر شده است. در یک مقایسه آماری، میزان تماشا فیلم گودزیلا علیه کونگ به راحتی از فیلم‌های دی سی مثل فیلم Wonder Woman 1984 با تماشا توسط ۲.۲ میلیون کاربر خانگی و فیلم Zack Snyder's Justice League با تماشا توسط ۱.۸ میلیون کاربر خانگی، عبور کرده است.

جیا از کونگ می‌خواهد به مبارزه برگردد فیلم گودزیلا علیه کونگ

لازم به توضیح است که سامبا این آمار را براساس کسانی منتشر می‌کند که کاربران حداقل ۵ دقیقه از یک فیلم یا سریال را تماشا کرده باشند. همچنین اندی فورسل، مدیر بخش مشتریان وارنرمدیا در روز یکشنبه گفته بود که فیلم Godzilla vs. Kong تا به امروز بیش از هر فیلم یا سریال دیگری در سرویس استریم HBO Max تماشا شده است. در هر حال، به‌نظر می‌رسد که نمایش فیلم در سینما سود بیشتری برای برادران وارنر داشته است، اما هدف از نمایش فیلم در سرویس استریم برای جذب مخاطبان بیشتر به این سرویس استریم نوپا بوده است.

در بریتانیا هم فیلم Godzilla vs. Kong تنها ازطریق پلتفرم PVOD عرضه شده و گفته می‌شود تا به امروز ۲۲۵ هزار کاربر خانگی برای تماشا این فیلم هزینه پرداخت کرده‌اند. میلی بابی براون، کایل چندلر، جانگ زئی، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. آدام وینگارد وظیفه کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را براساس فیلمنامه‌ای از اریک پیرسون و مکس بورنستاین بر عهده داشته است. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده