نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۴

پیوستن بازیگری دیگر به دواین جانسون در فیلم Black Adam

برادران وارنر به‌تازگی بازیگر دیگری برای حضور در فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Black Adam اضافه شده است. ددلاین از منابع خود شنیده است که جیمز کوزاتی مویر به جمع بازیگران فیلم بلک ادم اضافه شده، اما اطلاعاتی از نقش وی در دسترس نیست. کوزاتی مویر بیشتر برای بازی در نقش داستین در نمایش Slave Play شناخته می‌شود که برای آن نامزد دریافت جایزه تونی شده بود. او اخیرا در سریال Inventing Anna با بازی جولیا گارنر برای شبکه نتفلیکس به ایفای نقش پرداخته که به‌تازگی تولید این سریال به پایان رسیده است.

از دیگر نقش‌های وی می‌توان به حضور در سریال The Path، سریال Time After Time، سریال Red Oaks و سریال Prodigal Son اشاره کرد. علاوه‌بر کوزاتی مویر، دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور و منفی و سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی خواهد بود. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بلک ادم قرار است از بهار ۲۰۲۱ آغاز شود. برخلاف فیلم‌های سال ۲۰۲۱ برادران وارنر که همزمان با اکران به‌مدت یک ماه ازطریق HBO Max نیز منتشر می‌شوند، فیلم Black Adam تنها در سالن‌های سینما نمایش داده خواهد شد.

فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. در فیلم بلک ادم قرار است شاهد حضور گروه لیگ عدالت آمریکا (Justice Society of America) یا JSA باشیم. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده