نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸

بازیگر سابق جیمز باند نقش دکتر فیت را در فیلم Black Adam بازی می کند

پیرس برازنان، بازیگر سابق جیمز باند به‌عنوان بازیگر نقش دکتر فیت در فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون انتخاب و معرفی شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش دکتر فیت در فیلم Black Adam (بلک ادم) مشخص و معرفی شده است. پیرس برازنان، بازیگر سابق جیمز باند قرار است نقش دکتر فیت را که نقش مقابل دواین جانسون، بازیگر نقش بلک ادم است، در این فیلم ابرقهرمانی از دنیای دی سی بازی کند. برازنان بیشتر برای بازی در نقش جیمز باند شناخته می‌شود و طی این سال‌ها در آثاری دیگری چون فیلم Mamma Mia، فیلم The Foreigner، فیلم Mamma Mia! Here We Go Again، فیلم Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga و سریال The Son نیز بازی کرده است.

دکتر فیت - کمپانی دی سی کامیکس - Doctor Fate - DC Comics

همچنین پیرس برازنان دوبار و برای بازی در سریال Nancy Astor و فیلم The Matador نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب نیز شده است. از آثار آینده وی می‌توان به فیلم The King's Daughter، فیلم The Misfits، فیلم False Positive و فیلم Cinderella اشاره کرد. در فیلم Black Adam قرار است شاهد حضور گروه لیگ عدالت آمریکا (Justice Society of America) یا JSA باشیم که دکتر فیت یکی از اعضای این گروه است که سرانجام بازیگر آخرین عضو این گروه در فیلم Black Adam نیز مشخص شد.

علاوه‌بر برازنان، دواین جانسون در نقش بلک ادم، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور و منفی و سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. وظیفه کارگردانی فیلم بلک ادم بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی خواهد بود. 

فیلم Black Adam در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما در حال حاضر اکران این فیلم ابرقهرمانی از دنیای DC تا تاریخ نامشخصی عقب افتاده است. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بلک ادم قرار است از بهار ۲۰۲۱ آغاز شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده