نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۳

مراحل فیلمبرداری فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون از بهار ۲۰۲۱ آغاز می‌شود

دواین جانسون در اینستاگرام خود زمان شروع فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Adam را تایید و اعلام کرد. او همچنین تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Red Notice را نیز به اشتراک گذاشته است.

ماه گذشته بود که در جریان رویداد DC FanDome شاهد معرفی شخصیت‌های فیلم Black Adam بودیم که علاوه‌بر شخصیت بلک آدام، در این فیلم قرار است شاهد حضور هاوکمن، اتم اسمشر، دکتر فیت و سایکلون نیز باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان شروع فیلم‌برداری و تولید این فیلم ابرقهرمانی از دنیای دی سی مشخص شده است. به‌تازگی دواین جانسون، بازیگر نقش بلک آدام پیامی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که براساس آن مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Adam قرار است از بهار سال ۲۰۲۱ در ایالت جورجیا آغاز شود. پیش از این فیلم‌برداری این فیلم قرار بود از تابستان امسال آغاز شود که شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث عقب افتادن آن شد.

جانسون هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم Red Notice (اعلان قرمز) حضور دارد که طبق گفته وی، مراحل فیلم‌برداری این فیلم اکشن کمدی که قرار است از نتفلیکس منتشر شود، در ماه آینده به پایان خواهد رسید و پس از آن وی قرار است در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Young Rock (راک جوان) حضور پیدا کند که این سریال قرار است از شبکه NBC منتشر شود. علاوه‌بر این، جانسون تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Red Notice را به اشتراک گذاشته است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

پشت صحنه نمای استوایی فیلم Red Notice

علاوه‌بر جانسون، طی هفته‌های گذشته شاهد اضافه شدن نوحا سنتینو برای نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج برای نقش هاوکمن و سارا شاهی برای بازی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه، به جمع بازیگران فیلم Black Adam بوده‌ایم. وظیفه کارگردانی فیلم بلک آدام بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) و فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز)، خواهد بود. همچنین روری هاینز و سهراب نوشیروانی وظیفه نوشتن نسخه جدید فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته‌اند.

فیلم Black Adam در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما در حال حاضر اکران این فیلم ابرقهرمانی از دنیای DC تا تاریخ نامشخصی عقب افتاده است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده