نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۴

۳۶ درصد از بینندگان Justice League زک اسنایدر فیلم را تا پایان تماشا کرده اند

داده‌های به‌دست آماده از تعداد بینندگان نسخه زک اسنایدر لیگ عدالت نشان می‌دهد که کمتر از نصف کسانی که این فیلم را شروع کردند تا پایان فیلم را تماشا کرده‌اند.

بعد از راه افتادن پویش اینترنتی برای پخش نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League، نسخه کامل و چهار ساعته‌ی این فیلم ازطریق سرویس استریمینگ HBO Max در دسترس عموم گذاشته شد. حالا و بعد از گذشت مدتی از زمان پخش این نسخه، آمار و ارقام بیشتری از میزان استقبال مخاطبان از Zack Snyder's Justice League منتشر می‌شود. این داده‌ها ازطریق اپلیکیشن‌های ثبت آمار بینندگان فیلم در تلویزیون‌های هوشمند به‌دست رسیده و نشان می‌دهد که کمتر از نصف بینندگان این فیلم در آمریکا و بریتانیا بعد از شروع پخش تا انتهای آن را تماشا کرده‌اند.

لوئیس فرناندو، کارشناس آمار و اطلاعات باکس آفیس در پیام‌های توییتری خود بیشتر به جزئیات این داده‌ها پرداخته و نشان می‌دهد که از مجموع ۲.۲ میلیون سیستمی که در آمریکا این فیلم را ازطریق HBO Max پلی کردند، تنها ۳۶ درصد آن‌ها تا آخر فیلم را نگاه کرده‌اند. این میزان برای ۹۵۴ هزار بیننده‌ی لیگ عدالت در انگلستان نیز به ۴۸ درصد می‌رسد.

سپر من در لباس سیاه  Snyder Cut Justice League

در ادامه‌ی گزارش فرناندو نشان می‌دهد فیلم Wonder Woman 1984 هم از نظر آمار هفته‌ی اول انتشار و هم تعداد بینندگان در زمان اکران بهتر از Zack Snyder's Justice League عمل کرده و به ترتیب در این مناطق ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بیننده داشته است.

بخش دیگری از داده‌های این گزارش که جالب توجه به نظر می‌رسد، عملکرد فیلم در HBO آسیا است که ظاهراً در پی مراجعه تعداد زیادی از مخاطبان برای تماشای نسخه زک اسنایدر جاستیس لیگ، برای مدتی از دسترس خارج شده است. صفحه فیسبوک HBO Asia در توضیحاتی که در این خصوص منتشر کرده می‌نویسد: «افزایش بی‌سابقه و غیرمنتظره حجم ترافیک برای اولین نمایش انحصاری Zack Snyder's Justice League منجر به ایجاد این مشکل شده است.»

البته که تمامی این داده‌ها تحت تأثیر انتشار نسخه دیگری از این فیلم قبل از انتشار Zack Snyder's Justice League قرار دارند. ضمن اینکه بعید است نسخه سیاه و سفید این فیلم که خود زک اسنایدر بیش از همه هایپ آن را میان مخاطبان بالا برده بود نتایج چندان متفاوتی داشته باشد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده