نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳

انتشار ویدیو جدید از نسخه سیاه و سفید فیلم Justice League نسخه زک اسنایدر

در این ویدیو، یکی از لحظات مهم فیلم «لیگ عدالت: نسخه زک اسنایدر» در قالب نسخه سیاه سفید موسوم به نسخه Justice is Gray به‌تصویر کشیده شده است.

مدتی می‌شود که نسخه‌ی مورد انتظار «اسنایدرکات» از فیلم «لیگ عدالت» منتشر شده و دنبال‌کنندگان اثر نام‌برده، بالاخره توانستند ایده‌‌ای که زک اسنایدر می‌خواست در این فیلم اجرا کند را تماشا کنند. اثری که با استقبال گسترده‌ی منتقدان و هواداران مواجه شد. در پنجره‌ی زمانی منجر به پخش فیلم از شبکه‌ی HBO Max، اسنایدر طی مصاحبه‌ی خود با رسانه‌ی IGN از نسخه‌ی تماما سیاه و سفید فیلم جاستیس لیگ، موسوم به نسخه‌ی Justice is Gray (عدالت خاکستری است) رونمایی کرد. نسخه‌ای که تمامی نماهای آن به‌صورت سیاه و سفید به‌تصویر کشیده شده‌اند.

حالا و در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با پخش شدن نسخه‌ی سیاه و سفید این فیلم، یک ویدیوی جدید از آن منتشر شده که در ادامه تماشایش خواهیم کرد. البته به شما پیشنهاد می‌کنیم که پیش از تماشای این ویدیو، یک بار فیلم Zack Snyder's Justice League را ببینید چرا که ویدیو مورد بحث، احتمالا یکی از لحظات مهم قصه را برایتان اسپویل بکند. نسخه‌ی زک اسنایدر از فیلم لیگ عدالت، احتمالا آخرین اثر او در جهان DC باشد. فیلمی که خیلی‌ها از آن به‌عنوان بهترین مخلوق اسنایدر در دنیای سینمایی کامیک‌های دی‌سی یاد می‌کنند. البته که اشخاص بی‌شماری پس از تماشای فیلم و کسب رضایت از آن، کمپین Restore the Snyder Verse (دنیای سینمایی اسنایدر را بازگردانید) را در توییتر آغاز کرده‌اند.

تصویر سیاه و سفید رویارویی بتمن و جوکر در راهرو فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر

چندی پیش، مقامات ارشد شرکت برادران وارنر از ادامه پیدا نکردن آثار سینمایی اسنایدر در دنیای سینمایی DC خبر دادند. اتفاقاتی که باعث شدت گرفتن درخواست هواداران مبنی بر بازگشت این جهان سینمایی شد. بازیگران فیلم مثل ری پورتر و ری فیشر هم به‌این اقدام پیوسته‌اند و بیش از ۱ میلیون توییت برای بازگشت جهان سینمایی اسنایدر، روی پلفترم توییتر پست شده است. باید ببینیم که آیا برادران وارنر قصد دارد دوباره روی آثار اسنایدر سرمایه‌گذاری کند یا خیر. کسی چه می‌داند شاید آن‌ها برای اجابت درخواست طرفداران، قصه‌های این جهان سینمایی را از طریق مدیوم کامیک دنبال کردند. باید صبر کنیم و ببینیم که این موضوع تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد. در ادامه توجه شما را به این ویدیو از نسخه‌ی Zack Snyder's Justice League: Justice is Gray جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده