نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

درخواست میلیونی طرفداران برای بقای جهان سینمایی زک اسنایدر

بیش از یک میلیون کاربر شبکه‌ی اجتماعی توییتر، با پست کردن هشتگ‌هایی به‌خصوص، خواستار بازگشت و استمرار جهان سینمایی زک اسنایدر شدند.

قصه‌ی تولید و انتشار نسخه‌ی زک اسنایدر از فیلم لیگ عدالت، یک ماجرای عجیب و طولانی است که احتمالا، دنبال‌کنندگان فرهنگ عامه آن را تا سالیان سال فراموش نخواهند کرد. کناره‌گیری اسنایدر از تولید فیلم لیگ عدالت (Justice League) در پی خودکشی دخترش، سرهم‌بندی شدن مخلوق اسنایدر زیر دستان جاس ویدن و اعضای بالارده‌ی شرکت برادران وارنر که به خلق یک فاجعه‌ی سینمایی رخ داد، پویش اینترنتی دوست‌داران نگرش و دنیای سینمایی اسنایدر را به‌همراه داشت؛ یک جنبش اینترنتی بزرگ که با شعار (نسخه‌ی اسنایدر را منتشر کنید/Release the SnyderCut) تولید و پخش نسخه‌ی اصلی از فیلم لیگ عدالت را از برادران وارنر، طلب می‌کرد. درخواستی که طی ۳ سال هشتگ زدن و پافشاری کردن، بالاخره جواب داد و نتیجه‌اش، یک اقتباس کامیک‌بوکی باکیفیت و تماشایی بود.

پوستر فیلم لیگ عدالت؛ نسخه زک اسنایدر

بیش از ۱.۵ میلیون توئیت با هشتگ RestoreTheSnyderVerse در توئیتر به‌اشتراک گذاشته شده است

حالا که فیلم «لیگ عدالت: نسخه‌ی زک اسنایدر» پخش و با رضایت گسترده‌ی منتقدان و هواداران مواجه شده است، طرفداران اسنایدر دوباره به‌صف شده‌اند و بازگشت جهان سینمایی این کارگردان را خواستارند. چرا که از نظر برادران وارنر، فیلم Zack Snyder's Justice League آخرین ساخته‌ی اسنایدر در جهان سینمایی دی‌سی است. هواداران اما برای مخالفت با فرمان وارنر و اعلام درخواست خود، دست به همان روش قدیمی و امتحان‌پس‌داده زده‌اند. هشتگ «جهان سینمایی اسنایدر را برگردانید/Restore the Snyder Verse» چه قبل از پخش فیلم، چه حین و چه پس از پخش آن، به‌طور گسترده در تمامی شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. توییت‌هایی که با این هشتگ زده‌ شده‌اند، نه یک یا دوتا، بلکه بیش از ۱ و نیم میلیون پست مختلف هستند که در توییتر به‌اشتراک گذاشته شده‌اند.

هشتگ نام‌برده، حالا به یک قدمی تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بحث/ترند در تاریخ توییتر رسیده است. سوالی که پیش می‌آید اما این است که «آیا برادران وارنر به این سادگی‌ها به‌خواسته‌ی هواداران تن می‌دهد؟» یا اینکه «آیا طرفدارانی که ۳ سال برای اسنایدرکات هشتگ زدند، به‌این سادگی‌ها تسلیم مخالفت وارنر می‌شوند؟». که خب باتوجه‌به اتفاقات اخیر، جواب دادن هر دو سؤال با «بله» واقعا بعید است. باید صبر کنیم و ببینیم که این ماجرا به کجا خواهد رسید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده