نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۸

نیمه دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan تایید شد

سرانجام تیم MAPPA تایید کردند که فصل پایانی انیمه Attack on Titan دارای یک بخش دوم نیز خواهد بود که برای تماشا آن باید بیشتر صبر کنید.

هفته گذشته بود که قسمت ۱۴ و ۱۵ فصل پایانی انیمه Attack on Titan منتشر شد تا مجموع قسمت‌های این انیمه محبوب به ۷۵ برسد و فردا قرار است قسمت ۱۶ فصل چهارم انیمه حمله به تایتان که ۷۶امین قسمت آن است، منتشر شود که بسیاری تصور می‌کردند این قسمت قرار است آخرین قسمت این انیمه سریالی باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت نیمه دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan تایید شده است. MAPPA تایید کرد که نیمه دوم فصل چهارم انیمه حمله به تایتان در زمستان سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد.

بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از جمله تعداد قسمت‌ها یا زمان دقیق پخش نیمه دوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan در دسترس نیست. بااین‌حال، قابل انتظار است که نیمه دوم فصل پایانی این انیمه نیز مانند بخش اول در ۱۶ قسمت تولید و منتشر شود. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه اتفاقات انیمه Attack on Titan احتمالا در قالب یک انیمه سینمایی جمع بندی خواهد شد، اما اکنون مشخص شد که این موضوع صحت نداشته است.

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. همچنین شما می‌توانید نقد قسمت ۱ تا ۹ فصل پایانی انیمه Attack on Titan را در زومجی مطالعه کنید. این انیمه یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های حال حاضر دنیا است که می‌توانید در مورد حقایق جالب آن و همچنین اینکه داستان انیمه حمله به تایتان چگونه به پایان خواهد رسید، در زومجی نیز مطالعه کنید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده