نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۴

حمله طرفداران زک اسنایدر به فیلم Godzilla vs. Kong با دادن نقدهای منفی

طرفداران زک اسنایدر پس از انتشار نسخه ویژه فیلم Justice League و شروع کمپین #RestoreTheSnyderVerse، حالا با نقدهای منفی به سراغ فیلم Godzilla vs. Kong رفته‌اند.

مدتی می‌شود که نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League از سرویس استریم HBO Max منتشر شده است که این نسخه از فیلم توانسته نقدهای مثبت‌تری در مقایسه با نسخه اکران دریافت کند. پس از این موفقیت و واکنش برادران وارنر مبنی‌بر اینکه آن‌ها برنامه‌ای برای ادامه همکاری با زک اسنایدر یا ادامه دادن دنیای آن ندارند، طرفداران این کارگردان کمپین #RestoreTheSnyderVerse را آغاز کردند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این گروه ظاهرا برای جلب توجه شروع به تخریب فیلم دیگری از شرکت برادران وارنر کرده‌اند.

باتوجه‌به اینکه فیلم Godzilla vs. Kong قرار است در روز چهارشنبه در سینماها آمریکا و ازطریق سرویس HBO Max منتشر شود، امبارگو نقدهای آن در این کشور تا زمان اکران آن بسته خواهد ماند و در حال حاضر از ۳۲ نقد رسمی ثبت شده، ۷۸ درصد از منتقدان غیر آمریکایی وب‌سایت راتن تومیتوز از این فیلم هیولایی ابراز رضایت کرده‌اند. اما اوضاع در وب‌سایت IMDb جور دیگری رقم خورده است. فیلم Godzilla vs. Kong خیلی سریع رتبه یک پر بازدیدترین و نقدهای ثبت شده یک فیلم در چند روز گذشته این وب‌سایت را تصاحب کرده است.

جرد لتو در نقش جوکر در صحنه نایتمر نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

اما این موضوع به این دلیل نبوده که مردم به تماشا فیلم پرداخته و نقد یا نمره خود را ثبت کرده‌اند، بلکه طرفداران فیلم Zack Snyder's Justice League و کمپین #RestoreTheSnyderVerse با دادن نقدهای منفی سعی در تخریب فیلم Godzilla vs. Kong دارند تا نظر برادران وارنر را به خود جلب کنند. آن‌ها می‌گویند هرگز از فیلم‌های برادران وارنر یا دی سی حمایت نمی‌کنند تا SnyderVerse بازگردد. آن‌ها حتی اعتقاد دارند که نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League یک شاهکار است و زک اسنایدر هم یکی از بهترین کارگردانان تاریخ سینما است.

تا این لحظه نمره فیلم Godzilla vs. Kong در وب‌سایت IMDb تا عدد ۷.۵ کاهش پیدا کرده است و باید دید واکنش مسئولان این وب‌سایت یا برادران وارنر چه خواهد بود. اگرچه قابل انتظار است نقدهای طرفداران زک اسنایدر در وب‌سایت IMDb حذف شود، اما این رفتار آن‌ها بدون شک قابل دفاع نیست و این می‌تواند باعث ایجاد دید منفی عموم در مورد این گروه شود. به‌هرحال از نظر اخلاقی این کار، حرکت درستی نیست و می‌تواند درنهایت به ضرر این گروه هم تمام شود، اما فیلم Godzilla vs. Kong هم‌اکنون توانسته بزرگ‌ترین افتتاحیه جهانی دوران کرونا را به‌نام خود ثبت کند.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده