نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۱

ساخت فیلم جدید دیگری از مجموعه Transformers

پارامونت به‌تازگی کارگردان و نویسنده‌ای را برای ساخت فیلم دیگری از مجموعه Transformers استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدید دیگری براساس مجموعه فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) در دست ساخت است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، آنجل مانوئل سوتو وظیفه کارگردانی و مارکو رامیرز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن و علمی تخیلی را بر عهده گرفته‌اند. هالیوودریپورتر در ادامه اضافه کرد که فیلم جدید Transformers در یک دنیای متفاوت و جدا از دنیای اصلی که شامل ۵ فیلم تبدیل شوندگان به کارگردانی مایکل بی و فیلم Bumblebee می‌شود، قرار دارد. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از این فیلم در دسترس نیست.

سوتو بیشتر برای کارگردانی فیلم Charm City King شناخته می‌شود که اخیرا وظیفه کارگردانی فیلم Blue Beetle (بلو بیتل) برای دنیای دی سی را نیز بر عهده گرفته است. رامیرز نیز بیشتر به‌عنوان شورانر و نویسنده سریال The Defenders شناخته می‌شود که پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه چند قسمت از سریال Daredevil، سریال The Twilight Zone و سریال Fear of the Walking Dead را نیز در کارنامه خود داشته است.

آنجل مانوئل سوتو و مارکو رامیرز

فیلم جدید تبدیل‌شوندگان، تنها فیلم جدیدی نیست که براساس این مجموعه فیلم اکشن در دست ساخت است و پیش از این در آبان سال گذشته، استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 (کرید ۲) و فیلم The Land (سرزمین)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده گرفته بود. همچنین پارامونت فیلم لایو اکشن دیگری از این مجموعه را نیز در دست ساخت دارد که گفته می‌شود پروژه دوم احتمالا دنباله فیلم Bumblebee (بامبل بی) است.

همچنین جیمز وندربیلت، نویسنده فیلم Zodiac، وظیفه نوشتن فیلمنامه یکی از دو پروژه جدید دیگر فیلم Transformers و جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead، وظیفه نوشتن پروژه دیگر را بر عهده دارند. گفته می‌شود که کیپل جونیور قرار است وظیفه کارگردانی پروژه‌ای را بر عهده داشته باشد که هارولد در حال نوشتن فیلمنامه آن است و این قسمت قرار است در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.

علاو‌ه‌براین سه پروژه لایو اکشن، یک انیمیشن سینمایی با بودجه بزرگ براساس مجموعه تبدیل‌شوندگان در دست ساخت است که جاش کولی، کارگردان انیمیشن Toy Story 4 که برای آن جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز دریافت کرده، وظیفه کارگردانی انیمیشن Transformers را بر عهده گرفته استاندرو بارر و گابریل فراری که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Ant-Man and the Wasp را در کارنامه خود داشتند، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Transformers را بر عهده دارند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده