نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۴

مشخص شدن کارگردان فیلم جدید دی سی با نام Blue Beetle؛ فیلمی با محوریت ابرقهرمان لاتین

فیلم Blue Beetle قرار است اولین فیلم دنیای دی سی با محوریت ابرقهرمان لاتین باشد و حالا کارگردان این فیلم مشخص شده است.

آذر ۹۷ بود که برای اولین‌بار خبر ساخت فیلمی براساس Blue Beetle (بلو بیتل) شنیده شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان این پروژه مشخص شده است. طبق خبری که The Wrap منتشر کرده، آنجل مانوئل سوتو با سابقه کارگردانی فیلم Charm City Kings، وظیفه کارگردانی فیلم Blue Beetle را بر عهده گرفته است و همچنین گرت دانت الکوسر، نویسنده بازسازی فیلم Scarface (صورت زخمی) و نویسنده فیلمنامه نسخه انگلیسی زبان فیلم Miss Bala، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم از دنیای دی سی را بر عهده دارد. 

فیلم Blue Beetle قرار است اولین فیلم دنیای DC باشد که با محوریت ابرقهرمان لاتین در دست ساخت است. تمرکز داستان این فیلم روی شخصیت جیمی ریس خواهد بود. در دنیای کمیک، شخصیت جیمی ریس توسط کیث گیفن، جان راجرز و کالی همنر خلق و در سال ۲۰۰۶ برای اولین‌بار در شماره سوم کمیک Infinite Crisis (اینفینیت کرایسس) معرفی شد. در ادامه این شخصیت به‌عنوان بلو بیتل برای اولین‌بار در شماره پنجم کمیک Infinite Crisis حضور داشت. او یک شخصیت آمریکایی-مکزیکی است.

تد کرد قبل از مرگش، اسکرب شخصیت دن گرت را در داخل سنگ اترنیتی رها کرد. در ادامه اسکرب در زمین‌های خالی واقع در ال پاسو، تگزاس فرود آمد و در همین حین اسکرب توسط یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام جیمی ریس و دو تن از بهترین دوستانش به‌نام پاکو و برندا پیدا شد و او اسکرب را به خانه خودش برد. پس از آن اسکرب با بدن جیمی پیوند خورد و وارد رابطه‌ای بسیار قوی‌تر با این پسر نسبت به میزبان‌های قبلی خود که دن و گرت نام داشتند، شد.

اسکرب به جیمی اجازه می‌داد تا بدن خود را با یک زره بیومکانیک پوشش دهد که می‌توانست باعث افزایش قدرت، سرعت، پایداری و همچنین ایجاد سلاح، بال و سپر دفاعی شود. در حال حاضر بازیگر نقش جیمی ریس مشخص نیست و تاریخی برای اکران فیلم بلو بیتل اعلام نشده است، اما The Wrap می‌گوید که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Blue Beetle از پاییز سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده