نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱

کارگردان Creed 2 در حال مذاکره برای کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers است

استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 در حال مذاکره با پارامونت برای قبول وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که کارگردان قسمت جدید فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) مشخص شده است. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 (کرید ۲) و فیلم The Land (سرزمین)، در حال مذاکره با پارامونت و هاسبرو برای کارگردانی قسمت جدید این فیلم اکشن و علمی تخیلی است. ماه بهمن گذشته بود که شرکت پارامونت پیکچرز و هاسبرو از ساخت دو فیلم مستقل و مجزا از این مجموعه علمی تخیلی خبر داده بودند و دو نویسنده نیز برای این دو پروژه استخدام شد.

جیمز وندربیلت، نویسنده فیلم Zodiac (زودیاک)، وظیفه نوشتن فیلمنامه یکی از دو پروژه جدید فیلم Transformers و جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر) و فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان)، وظیفه نوشتن پروژه دیگر را بر عهده دارند. گفته می‌شود که کیپل جونیور قرار است وظیفه کارگردانی پروژه‌ای را بر عهده داشته باشد که هارولد در حال نوشتن فیلمنامه آن است و این قسمت قرار است در تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۲۲ (۳ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.

استیون کیپل جونیور در حال صحبت با مایکل بی جردن در پشت صحنه فیلم Creed 2

علاو‌ه‌بر این پروژه لایو اکشن، یک انیمیشن سینمایی با بودجه بزرگ براساس مجموعه تبدیل‌شوندگان در دست ساخت است که جاش کولی، کارگردان انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی ۴) که برای آن جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز دریافت کرده، وظیفه کارگردانی انیمیشن Transformers را بر عهده گرفته استاندرو بارر و گابریل فراری که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Ant-Man and the Wasp (انت-من و واسپ) را در کارنامه خود داشتند، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Transformers را بر عهده دارند.

پیش از این ۵ قسمت اصلی از فیلم Transformers به‌کارگردانی مایکل بی، تولید و طی سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۷ روی پرده‌های سینما رفتند و فیلم Bumblebee (بامبل بی) با بازی هیلی استاینفلد، آخرین فیلم مجموعه تبدیل شوندگان بود که در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۴۶۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و با اینکه کمتر از دیگر قسمت‌ها فروش کرد، اما فرصت جدیدی را برای احیای این مجموعه داد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده