نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۰

پیوستن بازیگر Vikings به جمع بازیگران سریال پیش درآمد ویچر

دومین بازیگر سریال The Witcher: Blood Origin مشخص شده است که قرار است یکی از نقش‌های اصلی این سریال را بازی کند.

تابستان سال گذشته بود که شبکه نتفلیکس از ساخت یک سریال لایو اکشن و پیش درآمد در دنیای ویچر با نام The Witcher: Blood Origin (ویچر: منشا خون) خبر داد. در ادامه در بهمن گذشته بود که جودی ترنر اسمیت، بازیگر فیلم Without Remorse، به‌عنوان اولین بازیگر این سریال فانتزی مشخص و معرفی شد که قرار است نقش شخصیتی به‌نام ایل را بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین بازیگر اسپین‌آف پیش درآمد سریال The Witcher مشخص شده است. 

نتفلیکس اعلام کرد که لورنس اوفرین، بازیگر آثاری چون سریال Vikings، سریال Game Of Thrones و فیلم Black '47، برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی به جمع بازیگران سریال The Witcher: Blood Origin اضافه شده و قرار است نقش شخصیتی به‌نام فیال (Fjall) را بازی کند. فیال در قبلیه‌ای از مبارزان که قسم خورده‌اند تا از جان پادشاه محافظت کنند، به‌دنیا آمده است. بااین‌حال، او به‌دلیل مرگ معشوقه‌اش زخمی عمیق در درونش دارد که به او اجازه آرامش یافتن یا آشتی با خود و دنیای اطرافش را نمی‌دهد.

لورنس اوفرین

فیال درحالی‌که در ماموریتی برای رستگاری خودش است، خود را در حال مبارزه درکنار متحدانی غیر منتظره می‌بیند که در کانتینت به‌دنبال گرفتن انتقام هستند. اتفاقات این سریال در همان دنیای سریال The Witcher جریان دارد، اما اتفاقات آن ۱۲۰۰ سال پیش از گرالت از ریویا رخ خواهد داد و تمرکز آن روی خلق اولین ویچر خواهد بود. در این سریال، دنیای هیولاها، انسان‌ها و الف‌ها قرار است با هم یکی شوند تا اولین ویچر را خلق کنند. 

سریال The Witcher: Blood Origin قرار است یک اسپین‌آف برای سریال ویچر باشد که در ۶ قسمت تولید و منتشر خواهد شد که دکلان د بارا و لورن اشمیت هیسریش وظیفه ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت. بارا پیش از این وظیفه نوشتن قسمت چهارم فصل اول سریال The Witcher را بر عهده داشته بود که قرار است به‌همراه هیسریش، سازنده سریال اصلی، وظیفه ساخت سریال The Witcher: Blood Origin را نیز بر عهده داشته باشد. 

آندری ساپکوفسکی، خالق دنیای ویچر نیز به‌عنوان مشاور در سریال The Witcher: Blood Origin حضور دارد. پیش از این ساخت انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf توسط نتفلیکس تایید شده بود که تمرکز این انیمیشن که توسط لورن اشمیت هیسریش و بو دِمایو ساخته می‌شود، قرار است روی داستان و گذشته وزمیر باشد. در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher در جریان است که انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده