نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

انیمیشن سینمایی The Witcher: Nightmare of the Wolf معرفی شد

نتفلیکس انیمیشن سینمایی جدیدی را با نام The Witcher: Nightmare of the Wolf معرفی کرد که تیم سازنده‌ی سریالِ موفق The Witcher روی آن کار می‌کند.

شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) نهایتاً به تمام شایعات پایان داد و تایید کرد که انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf در حال ساخت است. مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این محصول یک انیمیشن سینمایی است که وقایع آن در دنیای ویچر جریان خواهد داشت. همچنین این انیمیشن توسط لورن اشمیت هیسریچ و بو دِ مایو، نویسندگان سریال The Witcher و استودیوی میر (Studio Mir)، سازنده‌ی انیمیشن The Legend of Korra (افسانه‌ی کورا) ساخته می‌شود. نتفلیکس با انتشار توییتی در این‌باره اظهار داشت:

شایعات حقیقت دارند و ویچر جدیدی پروسه‌ی تولید را پشت سر می‌گذارد. انیمیشن سینمایی The Witcher: Nightmare of the Wolf، ما را دوباره با تهدید جدیدی که پیشِ روی قاره است، روبه‌رو می‌کند. لورن اشمیت هیسریچ، بو دِ مایو و البته استودیوی میر، سازنده‌ی افسانه‌ی کورا وظیفه‌ی ساخت این انیمیشن سینمایی را بر عهده دارند.

سریال The Witcher

ماه گذشته شاهدِ پخش نخستین فصل سریال The Witcher بودیم که در حال تبدیل به پربیننده‌ترین فصل اول یک سریال نتفلیکس است. پس از تمام موفقیت‌هایی که فصل اول این سریالِ محبوب کسب کرد، تولید فصل دوم آن از این ماه آغاز شد و در سال ۲۰۲۱ شاهد انتشارش خواهیم بود. علاوه‌بر این، نتفلیکس از پادکست رسمی سریال The Witcher رونمایی کرده است که به بازیگران و عوامل تولید آن می‌پردازد. سریال The Witcher براساسِ کتابی تحت همین نام نوشته‌ی آندری ساپکوفسکی است. به‌دنبال موفقیتِ این سریال، شرکت Orbit Books اعلام کرد که برای تأمین تقاضای طرفداران اقدام به تجدیدِ چاپ کتاب‌های مجموعه‌ی ویچر در تیراژ ۵۰۰ هزارتایی می‌کند. ناشر کتاب‌های مجموعه‌ی The Witcher در این‌باره گفت:

طرفدارانِ ویچر، ما صدای شما را بلند و واضح شنیدیم. بیش از نیم میلیون جلد از کتاب‌های آندری ساپکوفسکی را چاپ می‌کنیم تا تقاضا برای این مجموعه‌ی پرفروش را برآورده کنیم.

درحال‌حاضر نخستین فصل سریال The Witcher در شبکه‌ی نتفلیکس قابل تماشا است. همچنین اگر دوست دارید تا کمی بیشتر در دنیای ویچر سرک بکشید، شما می‌توانید به تجربه‌ی بازی The Witcher 3: Wild Hunt در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر بپردازید. شما می‌توانید نقد فصل اول سریال The Witcher را از «اینجا» مطالعه کنید و نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده