نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۷

پیوستن یک بازیگر جدید به فصل پایانی سریال Peaky Blinders

صفحه توییتر سریال Peaky Blinders از حضور یک بازیگر دیگر در فصل ششم و پایانی این سریال محبوب خبر داده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل ششم سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) همچنان در جریان است که مدتی پیش مشخص شد فصل ششم این سریال تحسین شده و محبوب قرار است فصل پایانی آن باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فصل ششم سریال پیکی بلایندرز تایید و اعلام شده است.

صفحه رسمی سریال در توییتر با انتشار تصویری از پیوستن جیمز فرش‌ویل، بازیگر آثاری چون فیلم Animal Kingdom، فیلم Black '47 و سریال Requiem به جمع بازیگران فصل ششم سریال Peaky Blinders خبر داده است. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش فرش‌ویل در این سریال منتشر نشده است و در ادامه می‌توانید اولین تصویر او در فصل پایانی سریال پیکی بلایندرز را مشاهده کنید:

جیمز فرش‌ویل در فصل ششم سریال Peaky Blinders

قسمت اول فصل ششم سریال Peaky Blinders قرار است Black Day (روز سیاه) نام داشته باشد که به کلیف‌هنگر قسمت آخر فصل پنجم ارتباط دارد. مانند پنج فصل گذشته، استیون نایت وظیفه ساخت فصل پایانی سریال پیکی بلایندرز را نیز بر عهده دارد. علاوه‌بر فرش‌ویل، کیلین مورفی، هلن مک کوری، سوفی راندل، پاول اندرسون، فین کول، ناتاشا اوکیف، آیدان گیلن، شارلی مورفی، ایان پک، آنیا تیلور جوی، بنجامین زفانایا، سم کلفلین، برایان گلیسون و استیون گراهام، دیگر بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فصل ششم سریال Peaky Blinders حضور داشته باشند.

انتظار می‌رود که فصل ششم سریال Peaky Blinders در ۶ قسمت تولید و در اوایل سال ۲۰۲۲ از شبکه بی بی سی وان پخش شود و در ادامه شاهد پخش آن از شبکه نتفلیکس برای بینندگان خارج از بریتانیا و ایرلند باشیم. نایت وظیفه نوشتن فیلمنامه و آنتونی برن وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت فصل پایانی سریال Peaky Blinders را بر عهده دارند. برن پیش از این هر ۶ قسمت فصل پنجم سریال پیکی بلایندرز را کارگردانی کرده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده