نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۴

عقب افتادن دوباره اکران فیلم ونوم 2

سونی پیکچرز باری دیگر تاریخ اکران فیلم Venom 2 را تغییر داد و حالا این فیلم ابرقهرمانی قرار است با ۳ ماه تأخیر روی پرده برود.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Venom 2 (ونوم 2) دوباره تغییر کرده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم Venom: Let There Be Carnage (ونوم: بگذارید کارنیج بیاید) قرار است با ۳ ماه تأخیر در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ (۲۶ شهریور ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود. پیش از این دنباله فیلم Venom برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما به‌نظر می‌رسد که سونی پیکچرز تصمیم گرفته تا از رقابت مستقیم با فیلم F9، جدیدترین فیلم مجموعه سریع و خشن در گیشه دوری کند و فیلم جدید ونوم را در تاریخ بهتری روی پرده ببرد.

بااین‌حال، بازگشایی سالن‌های سینما در دو شهر نیویورک و لس آنجلس باعث افزایش امیدواری برای بازگشت فیلم‌های مهم و بلاک‌باستری به سینماها شده بود. تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلیتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: Let There Be Carnage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وظیفه کارگردانی فیلم Venom: Let There Be Carnage بر عهده اندی سرکیس با سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle (موگلی: افسانه جنگل) و فیلم Breathe (نفس بکش)، است و همچنین کلی مارسل وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. فیلم Venom در سال ۲۰۱۸ ‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای چندان مثبتی را دریافت کند، اما این فیلم موفق شد بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۲۱۳.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۶۴۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده