نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

تاریخ اکران فیلم Morbius با بازی جرد لتو دوباره عقب افتاد

سونی پیکچرز باری دیگر تاریخ اکران فیلم Morbius با بازی جرد لتو را عقب انداخته است و حالا این فیلم قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ اکران شود.

ماه گذشته بود که سونی پیکچرز اعلام کرد اکران فیلم Morbius (موربیوس) تا پاییز ۲۰۲۱ عقب افتاده و حالا این فیلم ابرقهرمانی قرار است با حدود هفت ماه تأخیر در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ (۱۶ مهر ۱۴۰۰) اکران شود. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران فیلم موربیوس دوباره با تأخیر مواجه شده است. پس از اینکه یونیورسال اعلام کرد که اکران فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) تا پاییز ۲۰۲۱ عقب افتاده، حالا سونی تصمیم گرفت تا دوباره تاریخ اکران فیلم Morbius را تغییر دهد و حالا فیلم موربیوس با سه ماه تأخیر قرار است در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱ بهمن ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود.

درواقع قسمت جدید جیمز باند قرار است در همان روزی اکران شود که فیلم موربیوس پیش از این قرار بود در آن روی پرده برود و حالا به‌نظر می‌رسد که سونی تصمیم گرفته تا فیلم Morbius را در زمان بهتر و مناسب‌تری اکران کند. این در حالی است که سونی اخیرا اکران فیلم‌های دیگری مثل فیلم Uncharted و فیلم Ghostbusters: Afterlife را نیز عقب انداخته بود و حالا این استودیو یک تغییر گسترده را در اکران فیلم‌های آینده خود ایجاد کرده است. بااین‌حال، تغییری در تاریخ اکران Venom: Let There Be Carnage داده نشده است.

جرد لتو در نقش موربیوس، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس و تایریس گیبسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Morbius حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Child 44 (کودک ۴۴) و فیلم Life (حیات)، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده داشته و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space (گمشده در فضا) بوده است. همچنین می‌توانید اولین تیزر تریلر فیلم Morbius را در زومجی تماشا کنید.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده