نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

سونی یک نام رسمی برای فیلم‌های اسپایدرمن انتخاب کرده است

سونی پیکچرز سرانجام یک نام رسمی برای فیلم‌های اقتباس شده از دنیای مارول و اسپایدرمن خود انتخاب کرده که بسیار متفاوت‌تر از انتظار طرفداران است.

به‌تازگی شرکت سونی پیکچرز کالکشنی از فیلم‌های اقتباس شده از اسپایدرمن را در آمازون به‌صورت محدود برای فروش گذاشته که شامل تمامی فیلم‌های تولید شده براساس این شخصیت محبوب یا شخصیت‌های دنیای آن می‌شود. طبق توییت منتشر شده توسط سونی در صفحه رسمی اسپایدرمن در توییتر و همچنین صفحه آمازون، عنوان Spider-Man Universe of Characters است. این کالکشن در واقع شامل هر سه نسخه توبی مگوایر، اندرو گارفیلد و تام هالند است و همچنین انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) و فیلم Venom (ونوم) نیز بخشی از آن هستند. نکته جالب اینجاست که شخصیت تام هالند بخشی از دنیای سینمایی مارول است، اما در اینجا سونی آن را در کنار دیگر فیلم‌ها و شخصیت‌ها به‌عنوان یک مجموعه و دنیای مشترک قرار داده است.

Venom

حال IGN در صحبت با سونی نام رسمی دنیای فیلم‌های اسپایدرمن سونی را متوجه شده که نه Spider-Verse است و نه Spider-Man Universe of Characters یا Spidey-Verse. سونی اعلام کرد که Sony Pictures Universe of Marvel Characters نام رسمی فیلم‌های اقتباس شده از دنیای مارول و اسپایدرمن است که شامل تمامی فیلم‌ها می‌شود. اگرچه نام SPUMC عجیب است، اما در واقع از سال ۲۰۱۹ سونی از این این عنوان برای آثار اقتباس شده از دنیای اسپایدرمن استفاده کرده که شامل فیلم Kraven the Hunter (کراون شکارچی) و فیلم Morbius (موربیوس) نیز می‌شود. این عجیب‌ترین نامی نیست که سونی طی این مدت انتخاب کرده و فیلم Venom: Let There Be Carnage (ونوم: بگذارید کارنیج بیاید/بگذارید کشتار شود) دیگر نام عجیبی است که طی این مدت سونی انتخاب کرده است.

فیلم Venom: Let There Be Carnage برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و ممکن است شاهد ارتباط داشتن این فیلم با اسپایدرمن تام هالند نیز باشیم. به‌تازگی اکران قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) تا تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) عقب افتاده است. همچنین انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی ۲) برای اکران در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱) و فیلم Morbius برای اکران در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ (۲۹ اسفند ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده