نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۵

تریلر نهایی فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر با حضور مارشن من‌ هانتر و گرین لنترن

HBO Max تریلر نهایی نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League را منتشر کرده که لحظات بزرگی از داستان این فیلم را به تصویر می‌کشد.

شاید صحبت کردن درباره لو رفتن جزئیات داستان فیلم Justice League (نسخه زک اسنایدر) کمی عجیب باشد؛ چراکه ما همین الان هم یک نسخه متفاوت از آن را به‌طور کامل تماشا کردیم و خود سازنده فیلم نیز تاکنون جزئیات مهمی از تفاوت‌های داستانی آن با نسخه اورجینال را با طرفداران در میان گذاشته است. با اینحال، این تریلر قطعاً جزئیات مهمی از موضع فیلم را آشکار می‌کند که شامل یک نگاه کوتاه به شخصیت مارشن من‌هانتر نیز می‌شود.

Green Lantern Yalan Gur نیز بعد از حضور کوتاهی که در Justice League سال ۲۰۱۷ داشت در این ویدیو حضور محسوسی داشته و علاوه‌بر این شاهد چند سکانس خوب از دارکسید نیز هستیم.

صادقانه باید گفت که اگر قصد دارید داستان این فیلم برای شما تازگی داشته باشد، تماشای این تریلر به شما پیشنهاد نمی‌شود. اما اگر همچنان مردد هستید که آیا نسخه زک اسنایدر این فیلم واقعاً ارزش تماشا کردن را دارد، این ویدیو می‌تواند شما را متقاعد کند. به‌طور کلی، می‌توان گفت که این کلیپ کوتاه روی تفاوت‌های اساسی این دو فیلم تأکید مجدد دارد.

هنری کویل در نقش سوپر من در فیلم ZACK SNYDER

در فیلم Zack Snyder's Justice League، کارگردان تلاش می‌کند تا فداکاری نهایی سوپرمن (هنری کویل) را بی‌مورد جلوه نکند. در داستان این فیلم، بروس وین (بن افلک) با دایانا پرینس (گل گدوت) متحد شده تا با تشکیل تیمی متشکل از متاهیومن‌ها به محافظت از جهان دربرابر یک تهدید ویرانگر و فاجعه بار بپردازد. با اینحال، این مأموریت دشوارتر از چیزی است که بروس تصور می‌کرد؛ به طوری که حالا قهرمانان داستان باید با پلیدی‌های گذشته‌ی خود مواجه شده و به مقابله با چیزی که آن‌ها را به عقب می‌راند بپردازند تا درنهایت گروه بی‌سابقه‌ای از قهرمانان داستان را شکل دهند.

حالا ممکن است اتحاد بتمن (بن افلک)، واندر وومن (گل گدوت)، آکوامن (جیسون موموآ)، سایبورگ (ری فیشر) و فلش (ازرا میلر) برای مقابله با Steppenwolf، DeSaad، Darkseid و اهدف وحشتناک آن‌ها دیر شده باشد. برای اطلاع از سرنوشت نهایی این جدال، باید تا ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) منتظر باشید. نسخه زک اسنایدر جاستیس لیگ به‌طور اختصاصی از HBO Max پخش می‌شود.

در پایان می‌توانید تریلر نهایی Zack Snyder's Justice League را تماشا کنید. (باتوجه‌به نکاتی که بالاتر گفته شد، در صورتی که به اسپویل نشدن جزئیات داستان اهمیت می‌دهید، تماشای این ویدیو برای شما توصیه نمی‌شود.)

دانلود از آپارات


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده