نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۴

اولین ویدیو نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League؛ نمایش منشا مادر باکس تا اتحاد ابرقهرمان ‌ها

زک اسنایدر ویدیو جدیدی از فیلم Justice League را منتشر کرده که حاوی پیام‌ها و ارجاعات مختلفی به تاریخچه‌ی ابرقهرمانان فیلم است.

زمان زیادی تا پخش نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League باقی نمانده و طرفداران می‌توانند از تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) این فیلم مورد انتظار را ازطریق HBO Max تماشا کنند. اما تا این تاریخ، باید نظر شما را به تریلرها و ویدیو‌های مختلفی که در ارتباط با این فیلم منتشر شده جلب کنیم. جدیدترین مورد، به ویدیو کوتاهی که زک اسنایدر از این فیلم منتشر کرده مربوط می‌شود که به‌گفته‌ی او چندین ایستر اگ مختلف در آن قرار گرفته است. شما می‌توانید در ادامه این این ویدیو را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

البته هیچ یک از بازیگران فیلم Justice League در این ویدیو حضور ندارند اما ظاهراً اسنایدر قبل از جدایی از تیم سازندگان نسخه اکران شده‌ی این فیلم، اقدام به ساخت این ویدیوی کوتاه کرده بود. این کارگردان توضیح داده که نمی‌داند قرار بوده از این ویدیو به‌عنوان سکانس تیتراژ ابتدایی فیلم استفاده شود یا به‌عنوان یک ویدیو تبلیغاتی که قبل از پخش فیلم منتشر می‌شود.

در این ویدیو، یک جعبه‌ی بزرگ و پیچیده موسوم به Mother Box را مشاهده می‌کنیم که هریک از نقش‌های روی بدنه‌ی آن به گذشته‌ی یکی از ابرقهرمانان دنیای DC اشاره دارد. صرف‌نظر از اینکه این ویدیو اثر هنری چشم نوازی به‌نظر می‌رسد، ظاهراً طرفداران باید دقت بیشتری در جزئیات آن داشته باشند. اسنایدر در جریان مصاحبه اخیر خود به وجود «یک میلیون ایستر اگ در آن» اشاره کرده است.

او در ادامه اضافه می‌کند:

«فکر می‌کنم باید همه به تحلیل جزئیات آن پرداخته و پیام‌های مخفی آن را استخراج کنند. بعد می‌توانیم بیشتر درباره آن صحبت کنیم.»

اخیراً تصاویر جدیدی از شخصیت‌های این فیلم منتشر شده که به جوکر تعلق دارد. در یکی از این تصاویر، شاهد یک نمای جنجالی از کاراکتر جوکر با بازی جرد لتو هستیم که تاجی روی سر وی قابل مشاهده است و خود را به شکل عیسی مسیح در آورده است. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطلب مقابل ضمن تماشای تصاویر در اینباره بیشتر بخوانید.

شما چه ایستر اگی را در این ویدیو مشاهده می‌کنید؟ می‌توانید در ادامه مشاهدات خود را با سایر کاربران در میان بگذارید. کمتر از یک ماه دیگر Zack Snyder's Justice League ازطریق HBO Max پخش خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده