// یکشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۸

تاریخ شروع فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Boys

اگر به‌شدت از دیدن دو فصل نخست سریال ابرقهرمانی و بزرگ‌سالانه‌ی The Boys لذت برده‌اید، بهتر است بدانید که هنوز ماه‌ها تا پخش فصل آن از شبکه آمازون پرایم فاصله داریم.

اریک کریپک ۴۷ساله، شورانر سریال The Boys اعلام کرد که فیلم‌برداری فصل سوم از هفته‌ی پیش‌رو در تورنتو کلید می‌خورد؛ فصلی که قرار است بزرگ‌سالانه‌ترین و از برخی جهات، عجیب‌ترین فصل سریال The Boys تا به امروز باشد و این اثر تحسین‌شده و پرطرفدار را وارد فاز تازه‌ای کند. تیم ساخت سریال با حضور بازیگران از چند روز قبل وارد تورنتو شد تا با سپری کردن ۱۴ روز قرنطینه، آماده‌ی شروع فیلم‌برداری با رعایت قوانین بهداشتی مربوط‌به دوران حکم‌فرمایی کووید 19/کرونا باشد. اگر حتی یک مرتبه هم مشکلی به وجود نیاید و تست کرونا یکی از افراد حاضر در صحنه‌ی فیلم‌برداری مثبت نشود، فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Boys در اواخر بهار سال ۲۰۲۱ تمام خواهد شد. اما اخبار سینما و تلویزیون جدید بارها به ما ثابت کرده‌اند که حتی حرفه‌ای‌ترین گروه‌های فیلم‌برداری هم ممکن است به خاطر کرونا به مشکل بخورند و چند مرتبه، تولید را به مدت دو هفته عقب بیاندازند.

پیش از آن که فصل اول سریال The Boys پخش بشود، آمازون پرایم به قدری به آن امیدوار بود که سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. همچنین واکنش بسیار مثبت مردم به فصل اول سریال The Boys نیز سبب شد که پیش از پخش فصل دوم، اثر اریک کریپک برای فصل ۳ تمدید شود. آیا با ادامه یافتن همین الگو، طی ماه‌های آتی و پیش از پخش فصل سوم سریال The Boys می‌بینیم که شبکه آمازون پرایم آن را برای فصل ۴ تمدید کرده است؟

بازیگران اصلی سریال The Boys در فصل دوم و تعجب آن ها وسط خیابان

آغاز پخش فصل سوم سریال The Boys در سال ۲۰۲۱ میلادی غیرممکن نیست. ولی به احتمال زیاد باید شاهد آغاز فصل سه در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی باشیم. سریال The Boys با پایان‌بندی فصل دوم شخصیت‌های خود را در موقعیت‌های سخت، متفاوت و پیچیده‌ای قرار داد. در نتیجه بسیاری از طرفداران منتظر آن هستند که ببینند اثر اقتباسی مورد بحث در فصل بعدی قدم به کدام مقاصد غیرمنتظره‌ی داستانی می‌گذارد. مخصوصا با توجه به آزادی عمل بیشتر و بودجه‌ی بالاتری که سازندگان سریال The Boys در فصل سوم در اختیار دارند.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده