نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

مشخص شدن صداپیشه پینوکیو در فیلم Pinocchio؛ پیوستن بازیگران بیشتر به لایو اکشن جدید دیزنی

والت دیزنی از اضافه شدن بازیگران بیشتری به فیلم Pinocchio خبر داده است که در آن نام‌ جوزف گوردون لویت و صداپیشه پینوکیو نیز دیده می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فیلم Pinocchio اضافه شده‌اند. جوزف گوردون لویت با سابقه بازی در فیلم Inception و فیلم The Trial of the Chicago 7 برای صداپیشگی جیمینی کریکت، سینتیا اریوو با سابقه بازی در فیلم Harriet در نقش پری آبی و کیگان مایکل کی با سابقه بازی در سریال Key & Peele برای صداپیشگی جان وورتینگتون فولفلو (جان صادق)، از جمله بازیگران جدیدی هستند که به فیلم پینوکیو اضافه شده‌اند.

 جوزف گوردون لویت، سینتیا اریوو و کیگان مایکل کی

همچنین بنجامین ایوان ایونزورث صداپیشگی شخصیت پینوکیو را در فیلم Pinocchio بر عهده خواهد داشت. علاوه‌براین، لورین براکو دیگر بازیگر جدیدی است که به این فیلم لایو اکشن جدید دیزنی اضافه شده و قرار است صداپیشگی شخصیت جدیدی به‌نام سوفیا سیگال که یک مرغ دریایی است، را بر عهده داشته باشد. پیش از این دیزنی تایید کرده بود که تام هنکس نقش پدر ژپتو را در فیلم Pinocchio بازی خواهد کرد و همچنین لوک ایوانز نیز قرار است نقش شخصیت کوچمن را در فیلم لایو اکشن پینوکیو بازی کند.

بنجامین ایوان ایونزورث و پینوکیو

رابرت زمکیس، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون سه‌گانه فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده)، فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) و فیلم Cast Away (دورافتاده)، وظیفه کارگردانی فیلم Pinocchio را بر عهده خواهد داشت. علاوه‌بر کارگردانی، زمیکس به‌همراه کریس ویتز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم پینوکیو را نیز بر عهده دارند. انیمیشن Pinocchio یکی از انیمیشن‌های کلاسیک والت دیزنی است که اولین‌بار در سال ۱۹۴۰ اکران شد و توانست دو جایزه اسکار بهترین موسیقی متن اورجینال و بهترین ترانه اورجینال را دریافت کند.

همچنین انیمیشن پینوکیو موفق شد تا بیش از ۱۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Pinocchio قرار است از ماه جاری میلادی در بریتانیا آغاز شود که طبق گفته منابع نزدیک، در این فیلم شاهد ترکیبی از صحنه‌های لایو اکشن و جلوه‌های ویژه گسترده خواهیم بود. فیلم Pinocchio قرار است به‌جای اکران در سینماها، ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده