نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

حضور بازیگر دیو و دلبر در فیلم جدید پینوکیو با بازی تام هنکس

لوک ایوانز که پیش از این با دیزنی در فیلم Beauty and the Beast همکاری کرده بود، قرار است در فیلم پینوکیو با بازی تام هنکس نیز به ایفای نقش بپردازد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است در فیلم Pinocchio به ایفای نقش بپردازد. لوک ایوانز که پیش از این نقش گستون را در فیلم Beauty and the Beast (دیو و دلبر) بازی کرده بود، حالا قرار است نقش شخصیت کوچمن را در فیلم لایو اکشن پینوکیو بازی کند. پیش از این دیزنی تایید کرده بود که تام هنکس نقش پدر ژپتو را در فیلم Pinocchio بازی خواهد کرد. فیلم پینوکیو قرار است به‌جای اکران در سینماها، ازطریق سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود.

رابرت زمکیس، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون سه‌گانه فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده)، فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) و فیلم Cast Away (دورافتاده)، وظیفه کارگردانی فیلم Pinocchio را بر عهده خواهد داشت. علاوه‌بر کارگردانی، زمیکس به‌همراه کریس ویتز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم پینوکیو را نیز بر عهده دارند. انیمیشن Pinocchio یکی از انیمیشن‌های کلاسیک والت دیزنی است که اولین‌بار در سال ۱۹۴۰ اکران شد و توانست دو جایزه اسکار بهترین موسیقی متن اورجینال و بهترین ترانه اورجینال را دریافت کند.

همچنین انیمیشن پینوکیو موفق شد تا بیش از ۱۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. ایوانز طی سال‌های گذشته بیشتر برای بازی در دو قسمت از فیلم The Hobbit، فیلم‌های سریع و خشن، فیلم Professor Marston & the Wonder Women، فیلم Midway، فیلم Murder Mystery و سریال The Alienist: Angel of Darkness شناخته می‌شود و از کارهای آینده وی می‌توان به فیلم Crisis با بازی گری اولدمن و سریال Nine Perfect Strangers با بازی نیکول کیدمن اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده