نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۸

تکذیب اخراج یا جایگزینی امبر هرد در فیلم Aquaman 2

امروز شایعه‌ای مبنی بر اخراج امبر هرد، بازیگر نقش پرنسس مرا در دنباله فیلم Aquaman در اینترنت منتشر شده بود که ظاهراً حقیقت ندارد.

بعد از حواشی پرسروصدای مربوط‌به رأی دادگاه جدایی جانی دپ و امبر هرد ستارگان سینمای هالیوود، مسیر حرفه‌ای این دو بازیگر، به‌ویژه جانی دپ، با چالش‌های بزرگی مواجه شده است. در همین راستا، شایعه‌ی جدیدی در فضای مجازی دست به‌دست شده بود که به اخراج و جایگزین شدن نقش امبر هرد در فیلم جدید آکوامن ساخته‌ی جیمز ون اشاره می‌کرد. برخی حتی امیلیا کلارک، ستاره سریال بازی تاج و تخت را به عنوان بازیگر جایگزین هرد معرفی می‌کردند.

باوجود اینکه دادگاه درنهایت جانی دپ را مقصر پرونده‌ی اختلافات این دو معرفی کرده و رأی به نفع امبرهرد صادر کرد، هواداران ستاره فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب و عموم مخاطبان سینما امبر هرد را تحت فشار قرار داده و او را متهم به دروغ گویی و سوء استفاده از جایگاه خود می‌کنند. لذا باتوجه به این شرایط، بسیاری از افراد باور کرده بودند که شرکت برادران وارنر واقعاً تصمیم به حذف این بازیگر ۳۴ ساله از این فیلم گرفته است.

امبر هرد سال گذشته تأیید کرد که برای تکرار نقش کاراکتر مرا در دنباله‌ی این فیلم قرارداد امضا کرده ولی بعد از اینکه مشخص شد هرد در بخشی از موارد پرونده اختلاف با جانی دپ و همچنین اهدای مبلغ تسویه حساب خود به امور خیریه دروغ گفته است، بسیاری از مخاطبان انتظار داشتند که هرد نیز باید به اندازه جانی دپ پاسخگوی اتهامات خود باشد. رأی دادگاه علیه جانی به قیمت از دست رفتن نقش او در فیلم Fantastic Beasts 3 تمام شد.

امبر هرد بازیگر نقش پرنسس مرا

بااین‌حال، به نظر می‌رسد که این شایعه چیزی فراتر از تخیلات ذهنی برخی از هواداران نبوده و در حقیقت چنین اتفاقی رخ نداده است. رایان پارکر (Ryan Parker) از نشریه هالیوود ریپورتر در اینباره می‌گوید:

یکی از منابع قابل اتکا در شرکت برادران وارنر شایعه‌ی اخراج امبر هرد از Aquaman 2 را رد کرده است.

باوجود اینکه به نظر می‌رسد این شایعه بی‌اساس بوده، جا دارد به این نکته اشاره کنیم که کمپین جمع آوری امضا برای اخراج امبر هرد از فیلم Aquaman 2 هم‌اکنون به بیش از ۲ میلیون امضا رسیده و اگر سازندگان این فیلم احساس کننده که حضور هرد در این اثر بیش از اینکه برای آن‌ها سودآوری داشته باشد موجب آسیب رسیدن به وجهه فیلم می‌شود، مطمئناً تصمیم دیگری خواهند گرفت.

نظر شما درباره وضعیتی که در فیلم Aquaman 2 به وجود آمده چیست؟ به نظر شما آیا امبر هرد مستحق اخراج از این پروژه بوده است؟ در ادامه می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با زومجی و سایر کاربران مطرح کنید.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده