نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۰

تاریخ اکران جدید فیلم Mortal Kombat مشخص شد؛ جلو افتادن اکران فیلم تام و جری

شرکت برادران وارنر تاریخ اکران جدیدی برای فیلم Mortal Kombat اعلام کرده و همچنین تاریخ اکران فیلم تام و جری را نیز جلو انداخته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر چند تغییر در برنامه اکران فیلم‌های آینده خود اعمال کرده است. برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) اکران شود که در ادامه اکران آن تا مدت زمان نامشخصی عقب افتاده بود، اکنون قرار است با سه ماه تأخیر در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) روی پرده برود و همچنین این فیلم اکشن قرار است در همین روز از شبکه HBO Max نیز منتشر شود. همچنین تاد گارنر، تهیه‌کننده فیلم Mortal Kombat اولین پوستر که تنها لوگو فیلم روی آن نقش بسته است، را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم Mortal Kombat با نقش بستن لوگو این فیلم اکشن

گارنر همچنین وعده داد که اولین تریلر فیلم Mortal Kombat در اوایل سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. این اتفاق درست پس از زمانی رخ داده که برادران وارنر مدتی پیش رسما اعلام کرد که تمامی فیلم‌های ۲۰۲۱ قرار است همزمان با اکران ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر شوند. همچنین فیلم Tom and Jerry (تام و جری) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند) اکران شود، اکرانش یک هفته جلو افتاده و این فیلم کمدی و لایو اکشن خانوادگی اکنون برای اکران در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ (۸ اسفند) برنامه‌ریزی شده است. همچنین فیلم Reminiscence (خاطره‌پردازی) از جدول اکران فیلم‌های آینده برادران وارنر خارج شده است. 

لوگو رسمی فیلم Tom and Jerry / تام و جری

فیلم Reminiscence پیش از این برای اکران در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ (۲۷ فروردین ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود که انتظار می‌رود این فیلم علمی تخیلی در تاریخ دیگری در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. لیزا جوی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Reminiscence را بر عهده دارد و در این فیلم علمی‌تخیلی شاهد حضور بازیگرانی چون هیو جکمن، ربکا فرگوسن، تندی نیوتون، دانیل وو، کلیف کرتیس، نیکو پارکر، آنجلا سارافیان، ناتالی مارتینز، مارینا د تاویرا و موژان آریا خواهیم بود. وظیفه کارگردانی فیلم Mortal Kombat بر عهده سیمون مک کوید بوده است و در این فیلم اکشن شاهد حضور جیمز وان به‌عنوان تهیه‌کننده نیز هستیم.

جو تسلیم، لودی لین، مکاد بروکس، تادانابو آسانو، جسیکا مک‌نامی، چین هان، هیرویوکی سانادا، جاش لاوسون، سیسی استرنجر، الیزا کادول و لوئیس تن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mortal Kombat حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کلویی گریس مورتس، مایکل پنیا، کالین جست، کن جیونگ، پالاوی شاردا و راب دلینی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tom and Jerry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن نیز بر عهده تیم استوری بوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده