نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

اولین تریلر Luca، انیمیشن جدید پیکسار فردا منتشر خواهد شد؛ انتشار اولین پوستر

والت دیزنی و پیکسار با انتشار یک پوستر اعلام کردند که اولین تریلر انیمیشن Luca فردا منتشر خواهد شد.

مرداد امسال بود که استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار، انیمیشن جدید و اورجینال خود با نام Luca (لوکا) را معرفی کرد که این انیمیشن یک اثر ماجراجویی و داستان بلوغ خواهد بود که اتفاقات آن در کشور ایتالیا جریان دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار اولین تریلر انیمیشن جدید پیکسار مشخص شده است. پیکسار و والت دیزنی امروز اولین پوستر رسمی انیمیشن Luca را منتشر و اعلام کردند که اولین تریلر این انیمیشن فردا پنج‌شنبه، ۲۵ فوریه (۷ اسفند) منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید اولین پوستر انیمیشن Luca را مشاهده کنید:

لوکا با ترکیبی از ظاهر انسانی و هیولایی در اولین پوستر انیمیشن Luca؛ انیمیشن بعدی پیکسار

در اولین پوستر انیمیشن Luca تنها شاهد حضور لوکا هستیم که بخشی از بدن او انسانی و بخشی دیگر از بدن وی به شکل هیولا است که روی آب دیده می‌شود. انیمیشن Luca درواقع با الهام از آثاری مثل انیمیشن The Little Mermaid، رمان النا فرانته و کارهای میازاکی در دست ساخت است که داستان و ماجراجویی افسانه‌ای لوکا و آلبرتو را دنبال می‌کند که این دو دوست درواقع موجودات دریایی هستند که شکلی انسانی می‌گیرند و کارهای انسانی سرگرم کننده را قرار است روی زمین در طول یک تابستان انجام دهند و تجربه کنند. 

انریکو کاساروسا که پیش از این در همکاری با پیکسار انیمیشن کوتاه La Luna را کارگردانی کرده و برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، وظیفه کارگردانی انیمیشن Luca را بر عهده دارد. بااین‌حال، اطلاعاتی از صداپیشگان انیمیشن لوکا در دسترس نیست که انتظار می‌رود فردا از آن رونمایی شود. پیش از این تصویر جدیدی از انیمیشن لوکا منتشر شده بود که طراحی و استایل متفاوت آن نسبت به کارهای دیگر پیکسار را نشان می‌داد.

انیمیشن Luca قرار است در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده