نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۵

تصویر جدید انیمیشن Luca، اثر جدید پیکسار به ماجراجویی تابستانی دو دوست اشاره می‌کند

مجله امپایر تصویر جدیدی از انیمیشن Luca، اثر بعدی پیکسار منتشر کرده و همچنین اطلاعات بیشتری از این انیمیشن را به اشتراک گذاشته است.

مرداد امسال بود که استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار، انیمیشن جدید و اورجینال خود با نام Luca (لوکا) را معرفی کرد که این انیمیشن یک اثر ماجراجویی و داستان بلوغ خواهد بود که اتفاقات آن در کشور ایتالیا جریان دارد. انریکو کاساروسا که پیش از این در همکاری با پیکسار انیمیشن کوتاه La Luna را کارگردانی کرده و برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، وظیفه کارگردانی انیمیشن Luca را بر عهده دارد. بهترین انیمیشن های 2021 را می توانید در یک فهرست مشاهده کنید. 

بااین‌حال، تا به امروز اولین تریلر رسمی این انیمیشن منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر و اطلاعات جدیدی از انیمیشن لوکا منتشر شده است.

انیمیشن Luca درواقع با الهام از آثاری مثل انیمیشن The Little Mermaid، رمان النا فرانته و کارهای میازاکی در دست ساخت است که داستان و ماجراجویی افسانه‌ای لوکا و آلبرتو را دنبال می‌کند که این دو دوست درواقع موجودات دریایی هستند که شکلی انسانی می‌گیرند و کارهای انسانی سرگرم کننده را قرار است روی زمین انجام دهند و تجربه کنند. حال امپایر تصویر جدیدی از انیمیشن لوکا را منتشر کرده که این دو دوست با یک راز بزرگ در میدان یک شهر کوچک در ایتالیا حضور دارند. همچنین در پشت سر آن‌ها یک فواره قرار دارد که شبیه به یک موجود دریایی است:

لوکا و آلبرتو در میدانی در یک شهر کوچک در ایتالیا در انیمیشن Luca، اثر جدید پیکسار

لوکا و آلبرتو در انیمیشن Luca، اثر جدید پیکسار

حال مشخص نیست که این موضوع ارتباطی به محل زندگی لوکا و آلبرتو در زیر دریا نیز دارد یا خیر، اما آن‌ها در حال برنامه‌ریزی برای ماجراجویی بعدی خود در فصل تابستان در ساحل این شهر ایتالیایی هستند. کاساروسا در مصاحبه با امپایر گفت: «من در جنوا به دنیا آمده و تابستان‌هایم را در سواحل سپری می‌کردم. من در ۱۱ سالگی با بهترین دوستم آشنا شدم. من واقعا پسر خجالتی بودم و این بچه پر دردسر را پیدا کردم که زندگی کاملا متفاوتی نسبت به من داشت. هدف من این بود که فیلمی را در مورد این دوستی‌ها که به بزرگ شدن ما کمک می‌کند،‌ بسازم.»

انیمیشن Luca قرار است در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود. همچنین کاساروسا در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر که در مورد زمان انتشار تریلر انیمیشن Luca پرسیده بود، گفت که طی هفته‌های آینده اولین تریلر انیمیشن لوکا منتشر خواهد شد و طرفداران باید صبر و شکیبایی به خرج دهند، اما زمان دقیق‌تری را اعلام نکرد. بااین‌حال، پیکسار و دیزنی تا به امروز حضور هیچ صداپیشه‌ای را در انیمیشن Luca اعلام نکرده‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده