نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۹

همکاری دوباره جیمز گان با دی سی پس از فیلم Suicide Squad؛ احتمال ساخت فیلمی براساس هارلی کویین

جیمز گان، کارگردان فیلم The Suicide Squad از ادامه همکاری احتمالی با دی سی خبر داده و همچنین به همکاری دوباره با مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین در یک پروژه دیگر علاقه‌مند است.

ماه شهریور امسال بود که در DC FanDome شاهد انتشار اولین ویدیو از پشت صحنه فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) به‌همراه یک تریلر با محوریت شخصیت‌های آن بودیم و جیمز گان هم‌اکنون در حال همکاری دوباره با دی سی برای ساخت یک سریال پیش درآمد براساس این فیلم و شخصیت پیس‌میکر (Peacemaker) با بازی جان سینا است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گان ظاهرا در صحبت‌های جدید خود به ادامه همکاری با DC اشاره کرده است.

جیمز گان و مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین در پشت صحنه فیلم The Suicide Squad

جیمز گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهشان نسخه ۳) به دنیای سینمایی مارول باز خواهد گشت و طبق گفته وی، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. گان ظاهرا در جریان یک پرسش و پاسخ با طرفداران در اینستاگرام تایید کرد که پس از فیلم The Suicide Squad و سریال Peacemaker ممکن است در پروژه دیگری با دی سی همکاری کند که ظاهرا این پروژه نسبت به دو پروژه دیگر کوچک‌تر است و او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است.

اگرچه برخی از منابع نه چندان مطمئن می‌گویند که گان ممکن است سرانجام فیلمی براساس شخصیت Krypto (کریپتو) را تولید و منتشر کند، اما یک طرفدار دیگر در مورد همکاری دوباره گان با مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین در آینده سؤال پرسیده است. گان در پاسخ گفت که او و مارگو در یک روز در این مورد صحبت کرده‌اند و درنهایت باید در آینده دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. در هر حال بسیاری انتظار دارند که گان برای کارگردانی دنباله فیلم The Suicide Squad بازگردد، اما ساخت فیلمی براساس کریپتو یا هارلی کویین نیز می‌تواند جذاب باشد.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است، اما مدتی پیش مشخص شد که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر شود. قسمت جدید فیلم Suicide Squad قرار است با درجه سنی بزرگسال روی پرده برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده