نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۹

تمجید جیمز گان از نقش آفرینی مارگو رابی در فیلم جدید Suicide Squad

جیمز گان کارگردان فیلم The Suicide Squad در اظهارات اخیر خود از اشتیاقی که برای نمایش شخصیت هارلی کویین با بازی مارگو رابی در این فیلم دارد صحبت کرده است.

درحالی که طرفداران دنیای سینمایی DC منتظر تماشای ظاهر جدید جوکر در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League با بازی جرد لتو هستند، باید به خاطر داشته باشیم که هارلی کویین نیز در تابستان امسال و با فیلم جدید The Suicide Squad ساخته جیمز گان، سومین حضور خود در فیلم‌های اقتباسی DC را تجربه می‌کند. درست مثل نخستین فیلم جوخه انتحار و پرندگان شکاری، نقش آفرینی شخصیت هارلی کویین در این فیلم برعهده مارگو رابی هنرپیشه استرالیایی نامزد دو جایزه اسکار و گلدن گلوب است. از طرفی جیمز گان کارگردان این فیلم در توییت جدید خود اظهار داشته که برای نمایش نقش جدید مارگو رابی در این فیلم بسیار مشتاق و هیجان زده است.

گان در پاسخ به سؤال یکی از کاربران توییتر درباره اینکه کدامیک از شخصیت‌های فیلم جدید جوخه انتحار برای طرفداران جذاب‌تر و هیجان انگیز تر خواهد بود، می‌نویسد:

«شاید انتخاب یک کاراکتر از میان آن‌ها کار سختی باشد اما برای اینکه مردم ببینند مارگو اینبار با شخصیت هارلی چه کرده، بسیار هیجان زده هستم. البته شخصیت ویسل هم چیزی است که نمی‌توان به‌سادگی از آن گذشت.»

هارلی کویین در فیلم های پرندگان شکاری و جوخه انتحار

آخرین باری که هارلی کویین را در فیلم Birds of Prey سال ۲۰۲۰ دیدیم، او به همراه کاساندرا کین الماس برتینلی را برای شروع یک زندگی جدید به فروش رساندند. در حالی فعلاً چیزی درباره داستان فیلم The Suicide Squad تأیید نشده، به نظر می‌رسد که اظهارات اخیر جیمز گان نشان‌دهنده تصمیمات بزرگتر و کارهای هیجان انگیزتری از سوی دکتر هارلین کویینزل باشد. فارغ از اینکه مارگو رابی اینبار چه مسیری را برای هارلی رقم زده، جیمز گان طرفداران را برای تماشای آن حسابی هیجان زده کرده است.

شان گان، برادر کارگردان این فیلم که نقش Ravager Kraglin در دنیای سینمایی مارول را بازی می‌کند، در فیلم The Suicide Squad به‌عنوان شخصیت ویسل نقش آفرینی خواهد کرد.

در خلاصه داستان فیلم جدید جوخه انتحار که توسط شرکت برادران وارنر منتشر شده، به مردم جنگ زده کورتو مالت اشاره می‌شود که درواقع پس زمینه داستانی این فیلم را شکل می‌دهند. کورتو مالت یک جزیره خیالی است که در دنیای کامیک‌های دی سی قرار دارد و اولین‌بار در کامیک The Dark Knight Returns سال ۱۹۸۶ به آن اشاره شد. در طول سال‌های بعد از آن، از این جزیره در پروژه‌های لایو اکشن متعددی از دنیای دی سی استفاده شده که از جمله‌ی این موارد می‌توان به فیلم Batman 1989 اشاره کرد.

ظاهر جدید هارلی کویین در فیلم The Suicide Squad

گان اخیراً اعلام کرده که روند ساخت فیلم The Suicide Squad حالا «به‌طور کامل» به پایان رسیده و برای اینکه شرکت برادران وارنر کوچک‌ترین دخالتی در آن نداشته از آن‌ها تشکر کرده است. جوخه انتحار  که قرار است یک اثر تقریبا بزرگسال باشد، برای اکران در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

پیش از این شاهد موفقیت فیلم‌های کمیک بوکی با درجه سنی بزرگسال بودیم که از جمله آن می‌توان به فیلم Deadpool در سال ۲۰۱۶، فیلم Logan در سال ۲۰۱۷ و فیلم Deadpool 2 در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد. اما قبل از آن و در تاریخ ۱۸ اسفند ۹۹ می‌توانیم شاهد رونمایی از ظاهر جدید جوکر جرد لتو در نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League باشیم. Zack Snyder's Justice League ازطریق سرویس استریمینگ HBO Max پخش می‌شود.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده