نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۷

فیلم The Suicide Squad با درجه سنی بزرگسال اکران خواهد شد

جیمز گان سرانجام درجه سنی فیلم The Suicide Squad را تایید کرد و این فیلم از دنیای دی سی با درجه سنی بزرگسال روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

ماه شهریور امسال بود که در DC FanDome شاهد انتشار اولین ویدیو از پشت صحنه فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) به‌همراه یک تریلر با محوریت شخصیت‌های آن بودیم و با اینکه هنوز تریلر رسمی این فیلم اکشن فوق‌العاده مورد انتظار منتشر نشده است، اما یکی از سوالاتی که طرفداران طی ماه‌های گذشته داشتند، درجه سنی فیلم بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، درجه سنی قسمت جدید فیلم Suicide Squad ظاهرا مشخص شده است. جیمز گان، کارگردان این فیلم در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر رسما تایید کرد که درجه سنی فیلم The Suicide Squad قرار است بزرگسال (R) باشد.

گان پیش از این تنها گفته بود که فیلم The Suicide Squad قرار است یک اثر تقریبا بزرگسال باشد و هنوز درجه سنی فیلم توسط سازمان MPAA مشخص نشده است که باتوجه‌به اینکه هنوز مراحل پس از تولید فیلم ادامه دارد، هنوز بعید به‌نظر می‌رسد که درجه فیلم به‌صورت رسمی ثبت شده باشد. بااین‌حال، ظاهرا گان اکنون مطمئن است که فیلم جدید وی قرار است با رتبه بندی سنی بزرگسال روی پرده برود و این می‌تواند خبر خوشی برای طرفداران Suicide Squad باشد. پیش از این شاهد موفقیت فیلم‌های کمیک بوکی با درجه سنی بزرگسال بودیم که از جمله آن می‌توان به فیلم Deadpool در سال ۲۰۱۶، فیلم Logan در سال ۲۰۱۷ و فیلم Deadpool 2 در سال ۲۰۱۸ اشاره کرد. 

لوگو فیلم The Suicide Squad

مارگو رابی، ادریس البا، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، جان سینا، استیو ایجی، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، مایکل روکر، میلینگ ان‌جی، آلیس براگا، پیتر کاپالدی، پیت دیویدسون، تایکا وایتیتی، سیلوستر استالونه، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، استورم رید و خوان دیه‌گو بوتو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است، اما مدتی پیش مشخص شد که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر شودعلاوه‌براین، شبکه HBO Max در مهر امسال اعلام کرد در حال همکاری با جیمز گان و DC برای ساخت یک سریال پیش درآمد براساس این فیلم و شخصیت پیس‌میکر (Peacemaker) با بازی جان سینا است.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده