نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰

تکذیب شایعات حضور جنیفر لارنس در ریبوت فیلم چهار شگفت انگیز

خبرنگار ددلاین می‌گوید که مارول استودیو تنها به‌تازگی ملاقات با نویسندگان برای نوشتن فیلمنامه فیلم Fantastic Four را آغاز کرده و هنوز تا شروع تولید و انتخاب بازیگران زمان زیادی باقی مانده است.

به‌تازگی دیلی تلگراف مدعی شده بود که جنیفر لارنس، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Silver Linings Playbook قرار است نقش سوزان استورم ملقب به زن نامرئی را در ریبوت فیلم Fantastic Four بازی کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یک منبع معتبر به این خبر واکنش نشان داده است. جاستین کرول، خبرنگار ددلاین در توییتر خود به خبر حضور لارنس در فیلم چهار شگفت انگیز واکنش نشان داده و توضیح داد که مارول استودیو به‌تازگی ملاقات با نویسندگان مختلف برای بررسی ایده‌ها و نوشتن فیلمنامه ریبوت فیلم Fantastic Four را آغاز کرده است و فیلم اکنون دارای فیلمنامه نیست.

او در ادامه گفت که هنوز زمان زیادی تا شروع فیلم‌برداری و تولید ریبوت فیلم Fantastic Four باقی‌مانده است و با اینکه او مستقیما حضور جنیفر لارنس را در این فیلم تکذیب نکرده، اما او درواقع تایید کرد که باتوجه‌به اینکه هنوز فیلمنامه‌ای وجود ندارد، پس تا مرحله انتخاب بازیگران زمان زیادی باقی مانده و فیلم هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. علاوه‌براین، جان واتس، کارگردان فیلم جدید چهار شگفت انگیز هنوز درگیر مراحل فیلم‌برداری فیلم Spider-Man 3 است و در طول سال جاری میلادی نیز او درگیر مراحل پس از تولید آن خواهد بود. 

جنیفر لارنس در پوستر فیلم Joy

البته مارول در گذشته هم پیش از انتخاب عوامل تولید مثل فیلم Blade با بازی ماهرشالا علی یا نهایی شدن فیلمنامه مثل فیلم Captain Marvel با بازی بری لارسون، بازیگران برخی از پروژه‌های خود را انتخاب کرده بود، اما مارول استودیو اکنون ظاهرا مراحل استخدام بازیگران فیلم‌های دیگر فاز چهارم مثل فیلم Captain Marvel 2 یا فیلم Black Panther 2 را در اولویت خود دارد و ریبوت فیلم Fantastic Four بعید است که زودتر از سال ۲۰۲۳ روی پرده برود. کوین فایگی پیش از این ساخت ریبوت فیلم چهار شگفت‌انگیز را در ماه آذر امسال تایید کرده بود و کارگردان این پروژه را معرفی کرد.

لارنس پیش از این سابقه بازی در نقش میستیک در سری فیلم X-Men را بر عهده داشت که نارضایتی او از گریم میستیک به رنگ آبی و کم بودن ظاهر انسانی این شخصیت در طول فیلم، باعث انتقادات تند طرفداران سری ایکس من از او شده بود. لارنس همچنین سابقه حضور در سری فیلم The Hunger Games را نیز در کارنامه دارد و فیلم Red, White and Water و فیلم Don't Look Up از جمله کارهای بعدی این بازیگر ۳۰ ساله هستند. همچنین برخی از طرفداران اعتقاد دارند که شخصیت رید ریچاردز ممکن است در سریال WandaVision حضور داشته باشد که هنوز این نظریه تایید یا تکذیب نشده است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده