نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۴

اضافه شدن بازیگر علاالدین به فیلم جدید دواین جانسون

مروان کنزاری، بازیگر فیلم Aladdin جدیدترین بازیگری است که به دواین جانسون در فیلم Black Adam ملحق شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Black Adam (بلک ادم) اضافه شده است. مروان کنزاری، بازیگر فیلم Aladdin و فیلم The Old Guard، جدیدترین بازیگری است که شاهد حضورش در این فیلم از دنیای دی سی خواهیم بود که در حال حاضر اطلاعاتی از نقش وی در دسترس نیست، اما TheWrap می‌گوید که کنزاری احتمالا نقش شرور و منفی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. در فیلم Black Adam قرار است شاهد حضور گروه لیگ عدالت آمریکا (Justice Society of America) یا JSA باشیم.

مروان کنزاری بازیگر فیلم Aladdin

علاوه‌بر کنزاری، دواین جانسون در نقش بلک ادم، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون و سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. وظیفه کارگردانی فیلم بلک ادم بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، خواهد بود. همچنین روری هاینز و سهراب نوشیروانی وظیفه نوشتن نسخه جدید فیلمنامه این فیلم از دنیای DC را بر عهده گرفته‌اند.

فیلم Black Adam در ابتدا برای اکران در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده بود، اما در حال حاضر اکران این فیلم ابرقهرمانی از دنیای DC تا تاریخ نامشخصی عقب افتاده است. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بلک ادم قرار است از بهار ۲۰۲۱ آغاز شود. از دیگر کارهای کنزاری می‌توان به فیلم The Mummy، فیلم Murder on the Orient Express، فیلم What Happened to Monday و فیلم Ben-Hur اشاره کرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده